5.Bölüm:Paper Thin (Kağıt Kadar İnce)

1 0 0
                                    

.Deneyi haftalar önce test etmiş,yeterli olduğuna karar vermiştik.Sıra bize gelince başta her şey yolunda giderken,Sam'in-sodyum sülfat olduğunu söylediği şeyden-biraz fazla koyması sonucu ters reaksiyon-Mr.Tewy böyle demişti-gelişmişti.Oldukça hoş renge sahip köpük deney tüpünden taşmaya başlayınca Mr.Tewy sabırla bize bakmış ve D aldığımızı söylemişti.Sanırım bizim için yeterliydi,çok önemsemedik.Öğle arası Sam kimyasal deneyimizi herkese anlatırken,oldukça abartılı cümlelerle ve el-kol hareketleriyle anlatıyordu-bir huzursuzluk hissettim.Kötü bir şey olacakmış gibi bir his vardı içimde.Okul çıkışına kadar bu his devam etti.Sam okul sonrası bize gelecekti.Birlikte yürüyerek bizim eve geldik.Defalarca bizim eve gelen Sam oldukça rahat davranıyordu.Çantasını bir köşeye attıktan sonra mutfağa daldı, elinde dondurma ve kurumuş yaban mersiniyle geri döndü.Gözlerimi devirerek yukarı çıktım,üzerime rahat bir şeyler giydim ve aşağı indim.Sam televizyonu açmıştı ve büyük bir kaşıkla dondurma yiyordu.Biraz dinlenmenin iyi olacağını düşündüğümden ben de yanına oturdum ve yarım saat kadar televizyon izledik.Ders çalışmamız gerekiyordu.Televizyonu kapattım.Sam itiraz etmeye başlamak üzereyken,elinden tutup onu kaldırdım ve masaya oturttum.Tarih çalışmamız gerekiyordu ve Birleşik Devletler eski başkanlarını tanımamız gerekiyordu.Sıkıcı geçen 2 saat sonunda Sam kitabı kapattı:"Benden bu kadar" diyerek masadan kalktı.Koltuğa geri döndü ve gerinerek uzandı.

Ben de yanına gittim.Uykum gelmişti.

-Hadi eğlenceli bir şeyler yapalım,dedi Sam.

-Ne gibi?

-Hey,sen eskiden eğlenceli biriydin.Ne oldu sana? 

Abartılı bir şekilde elini ağzına götürmüştü.

-Eğlence mi demiştin? dedim,bir yastık aldım ve karnına sertçe vurdum.Acıdığını belirtmek isteyerek ellerini karnına götürdü ve abartılı bir biçimde sızlandı.Omzuna aldığı bir yastık darbesiyle kendine geldi ve karşı saldırıya geçti.Uzun süre yastık savaşı yaptık.Koltuktan uçtum,bir vazoyu devirdim,yanlışlıkla tarih kitabını Sam'e fırlattım,o bunun yanlışlıkla olmadığına emin olduğunu söylüyordu.Sonunda yorgun bir şekilde ikimiz de aynı anda pes ettik ve kendimizi koltuğa attık.Yorulmuştum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 31, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yabancılarla Asla KonuşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin