Filmik sprawił, że płakałam. Osoby wrażliwe proszę też oglądać hahah
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Nie mogę uwierzyć, że nasz Harry kończy dzisiaj 24 lata!
Tyle lat już minęło z Tobą głupku♡ Nie potrafię wyrazić słowami tego, co w tym momencie czuje. Jesteś coraz starszy, zresztą tak jak każdy, ale w twoim przypadku to coś innego. Uświadamiasz mi, że minęło już tyle lat, odkąd zaczęłam Cię słuchać. Najpierw było One direction, które obecnie ma przerwę, a teraz jesteś solpwym artystą i do tego aktorem! Nie powiem.. Mam nadzieję, że jeszcze wrócicie, ale wiedz, że nie będę miała Ci za złe, jeśli nie będziesz tego chciał. Zrozumiem twoją decyzję i zawsze będę Cię wspierać, bo na tym to polega.
Jesteś uważany za mężczyznę, który bawi się kobietami i nie potrafi kochać, ale to nie prawda. Umiesz kochać, o czym świadczy to, jak traktujesz swoich fanów, a robisz to najlepiej na świecie i sprawiasz, że jestem dumna z tego, że to właśnie Ty jesteś moim idolem.
Dziękuję Ci za twoją muzykę, bez której nie potrafiłabym funkcjonować. Dziękuję za to, że sprawiasz, że jestem szczęśliwa i mimo, że czasami mam złe dni, to kiedy zaczynam słuchać Twojego albumu od razu mi lepiej. Jesteś najlepszym co mogło mnie spotkać i chciałabym żebyś wiedział, jak bardzo wartościową osobą jesteś i nigdy w to nie zwątpił. Pamiętaj, że masz fanów, którzy kochają Cię ponad życie i zawsze będą z Tobą.
Życzę ci oczywiście, żebyś zawsze miał na twarzy uśmiech i robił to co kochasz, żebyś był zdrowy i szczęśliwy. Żebyś znalazł kogoś, na kim będziesz mógł zawsze polegać i ufać mu bezgranicznie. Wiem, że nigdy nawet nie zobaczysz tego co Ci teraz napisałam, ale wiedz, że kocham Cię i dziękuję za wszystko co dla nas robisz♡