Цей ранок був звичайним, як і кожен інший. Але було передчуття, що має статися дещо незабутнє.
Я прокинулась і подивилась на годинник 10:47. Досить довго я спала...Але всежтаки літні канікули, тому я нікуди не спішу.
Я пішла в душ, потім погортала стрічку інстаграма і захотіла щось перекусити. Я зробила собі яєчню з салатом і коли вже хотіла починати їсти мій телефон задзвонив, це була моя подруга Лєрка❤
Я підняла трубку і зразу ж почула сонний голос подруги:
-Скай, тобі що лінь прочитати мої смс-ки?? Так, неважливо, головне, що сьогодні у нас нарешті починається футбольний сезон, перший матч буде о другій годині, ми ж підем так??
-Лєр, ну я сьогодні відпочити хотіла..-не давши мені договорити вона мене перебила.
-Скай ти вже тиждень вдома сидиш і "відпочиваєш". Давай хоть сьогодні повеселимось?!- я всетаки вирішила піти з нею, ато ще мохом вдома заросту.
-Добре, у 2 буду тебе чекати перед школою!
-Ууу, пасібкі Скай, буду там.-сказала вона і повісила трубку.
Я подивилась на годинник, і побачила що вже обід, і зрозуміла, що потрібно збиратись. Я спочатку поїла а потім пішла думати, що ж мені вдягти.
Мій вибір зупинився на цьому:Потім мені прийшла смс-ка від Лєри:
"Скай, з нами ще іде Лізі і Кріс, я вже договорилась, марно відмовлятися"
Лізі(Елізабет) і Кріс(Крістіна) найнадоїдливіші дівчата у всьому районі, але вони тільки інколи такі тому ми з ними і дружимо!
Я не стала відповідати на смс тому що ще не була готова.
Я швидко побігла зробити макіяж потім взяла рюкзачок(чорний) поклала туди телефон, навушники, гроші, бутилку води, фотоапарат і ключі та вирушила назустріч подругам.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Перше кохання...
Roman d'amourЗовсім запутане життя Скай та її подруг. Надзвичайні пригоди, романтика, скорбота...Перша любов та великі зміни в житті✨