Yazar babaağ *-*
Jungkookun yazdığı şeylerden sonra 1 hafta geçmiş ve hala Yoongiden bir adım bile gelmemişti. Jungkook evde salya sümük ağlıyordu. Ve hiçbirşey yemiyordu. Taehyung onu ne kadar zorlasada yediği yemeği bile kusuyordu. Yoongisini istiyordu. Hata mı yaptım diye düşünüyordu. Ama hata yapmamıştı. Tek istediği Yoonginin ona çıkma teklifi etmesiydi. İki gün olmuş olsada çok alışmıştı ona. Günlerdir onsuzdu. Kokusunu ve öpüşünü özlemişti. Belki de dedi. Belkide sevmiyordu onu. Ama bu yaptığı bencillikti. Yoongi duysa çıldırır. Her yeri darmadağan ederdi. Onu sevmediğni düşünmesi onu bitirirdi. Jungkook ayağa kalktı. Kendini bitik hissediyordu. Sanki ruhu çekiliyordu. Evde kimse yoktu. Taehyung yeni sevgilisi Jimin ile beraber cafeye gitmişti. Mutfağa doğru ilerledi. Dolabın kapağını açıp çekmecenin en ücra köşesine elini attı. Sakladığı çikolatalı sütlerden birini alıp içmeye başladı. Evet saklamıştı çünkü Taehyung bulsa hayvan gibi sömürürdü. Kendini koltuğa attı.
Hiç dokunulmamış telefonunu eline aldı. 1 haftadır telefona girmiyordu. Odasına kapanmıştı.Minyg' #hayatgüzel #dışarda #hayatyalnızkendahagüzel
a:Bunlar kavga etmiş amk kesin
b: uhaaa yungi açıklama
trar: Come to Turkey please
oppacıgörlxx:ohh yungi bana kaldı müsait misin oppa ben sana her an müsaidim
f:ne diyon lan cankuk seni keser amk
Jeonniejk: Belanı sikerim senin yelloz yoongi benim tamam mı hepinizi yakarım YOONGİ BENİM AMK
oppacıgörlxx: Tam abi sustum
u: Allah belamızı versin yoongi senin
g: yoongi senin amk anladık
Minyg: Ben seninle sevgilimiydim @jeonniejk
Jeonniejk: Değiliz olmayalımda zaten bak yalnız mutlusun
u:uff işler kızıştı
y: Yoongi gönlünü almazsa herşey bok olcak fhdhnd ins olur
t: bide ins olur diyo amk sikcem salak mal gerizekalı onlar reeller
Yorumların devamı için tıklayınızJungkook evde salaksın min yoongi aptalsın min yoongi gavatsın min yoongi piçsin mim yoongi sen 7 başlı iguana yüzlü orospu kafalı arizona kertenkelesinin tek hücreli amipisin şerefsiz pezevenk hiyit yilnizkin dihi gizilmis bok daha güzel belanı bippliyim meymenetsiz diye bağırıyordu. Yoongi ise arabanın içinde kahkahalarla gülüyordu. Yan koltukta bir buket gül vardı. Arabanın bagaj kapağına tavşan ayıcık bağlıydı. Yanlarından balonlar çıkıyordu. Arka camında ise Tek bildiğim yol sensin,benle çıkta bir yol göster be güzelim yazıyordu. Gerçekten Jungkookun surat ifadesini merak ediyordu.
Jungkookun evinin önüne geldiğinde bağırmaya başladı. Jungkook çık dışarı bak seni özledim. Gören herkes videoya alıyordu. Eline gül buketini aldı. Aynı zamanda bağrıyordu. Jungkook cama ayh ne bağır- Aman tanrım Yoongiiiii
Seni seviyorum Jungkook benimle çıkarmısın ? etraftaki kalabalık evet diye bağrırken Jungkook tipini önemsemeden aşağı indi. Yoonginin kucağna atladı. Evet cidden 1 dakika öncesine kadar demedik şey bırakmamıştı. Ama şu an çok mutluydu. Yoonginin boynuna iyice gömüldü. Yoongi onu kendinden ayırdı. Ee nediyeceksin peki ? diye sordu Jungkook ise evet evet ve evet senle ölüme bile varım. Yoongi duyduğu cevapla jungkookun dudaklarına yapıştı. Kalabalık fangirl gibi deli çığlıklar atiyordu. Yoongi ile jungkook ayrıldığında Yoongi jungkooka son kez sarıldı. Ve sonra onla beraber eve çıktı. Tabiki de adını güzellik koyduğu tavşan ayıcığıda aldı. Jungkook Yoongi ye Kokunu özledim çok beklettin dedi. Yoongi tepkini merak ettim bensiz yaşarmıydın Jungkook asla diye bağırıp yoonginin üzerine atladı. Yoongi ise kahkahalarla Jungkookun ensesinden tutup kendine çekti.
...Yz: Uu kiss beby sevismelilermi bilemiyorum daha ayırayım mı ?kitabı bitireyim mi ?bilmiyom napacağımı yorum ve vote please 506 kelime yazdım. sjsjsjsjsjsjs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00:00 YOONKOOK-TEXTİNG
FanfictionJeonniejk:Hergün 00:00'da bana mesaj atarmısın hyung ? Minyg:Sende kimsin?