Yazar
Yoongi jungkookun poposundan tutup yavaşca kendini içine itti.
"Ahm b-babacığım a-acahh aciyo"
"Ahh Jungkook çok darsın lanet olsun"
Yoongi pozisyonu değiştirip Jungkooku sırt üstü yatırdı.
Jungkook üzerindeki tanga,kafasındaki tavşan kulakları ve inlemeleriyle o kadar güzel ve seksi görünüyorduki Yoongi kendini kaybedecekti. Kendini Jungkookun en derinlerine itmeye çalışıyordu. " Ahm Y-yoongi daha hızlı ımgh e-evet böyle b-becer b-benimgh" "Ahh b-bebeğim b-beni d-deli ed-edeceksin" "Y-yoongi da-daha f-fazla b-becer beni "
Yoongi Jungkooku domaltarak (ölecem simdi) hızlanmaya basladı. Kendini çok derinlere itiyordu. Bir eliyle Jungkookun penisini çekiyordu. Jungkook gelen titremeyle daha fazla dayanamadı ve Yoonginin eline boşaldı. Bunun üzerine Yoongide jungkookun içine boşaldı. Yoongi Jungkooku alıp yatağın başlığına yasladı. Elerini yatağın baslığına koydu ve Jungkooka baktı.
"Beni çıldırtıyorsun"
"Ehehe benim görevim bu "
Yoongi Jungkookun icinden çıkmamıstı. Ve Jungkook hareketlenmeye basladı.
" Ahh siktir yapma ÅŸunu"
"Neyi?" deyip kıpırdamaya devam etti. " Ahh Jungkook yapma seni becermemi mi istiyosun"
" Hmm ahmm min yoongi"
Jungkook Yoonginin dudaklarına yapıştı. Yoongi Jungkookun alt dudağnı emmeye ve dişlemeye basladı. Aynı işlemi Jungkook Yoonginin üst dudağna yapıyordu. Ayrıldıklarında Yoongi Jungkookun içinden çıkmaya çalışıyordu. Evet çalışıyordu çünkü Jungkook Yoongiye yapısmış çıkmaması için yalvarıyordu. Yoongi bu tatlı tavşana kıyamadı. Ve içinden çıkmadı. Kendisi altta jungkook üste ona sarılmış bir şekilde uyuya kaldılar.
Jungkook model felan popocuÄŸu bsbdnnd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00:00 YOONKOOK-TEXTİNG
FanfictionJeonniejk:Hergün 00:00'da bana mesaj atarmısın hyung ? Minyg:Sende kimsin?