Yazar
Yoongi hızla kapıyı çalmaya başladı. Jungkook kapı deliğinden Yoonginin geldiğni görünce küçükce bir kıkırdadı. Üstünü başını düzelti ve kapıyı açtı.
"ımgh y-yoongi"
Jungkookun üzerinde tanga vardı. Hemde tavşan kulaklıydı.
" Jungkook bune halin beni çıldırtmakmı istiyosun"
" Ahm yoongi ımgh becer benimgh"
"Lanet olsun çok güzelsin "
Jungkook kapıyı örtüp Yoongiyi kapıya yasladı. Dizi ile yoonginin erkekliğine baskı uyguluyordu. Aynı zamanda inliyordu.
" Imgh babacığım"
" Ahh Jungkook şuan boşalabilirim ahh jungkook"
Jungkook yavaşca Yoonginin kemerini çözmeye başladı. Yavaşlığa dayanamayan Yoongi hızlıca kemerini çıkardı. Jungkook Yoonginin boxerının üzerinden erkekliğini öpmeye başladı. Yoongi kafasını geriye doğru atmış inliyordu. "Babacığım odama gidelimmi ?"
Büyük olan küçük olanın bacaklarını kendine sarıp odaya doğru yönlendi. Küçük olanı yatağa bırakıp üstündeku yerini aldı. "Ahm babacığım sana görsel şölen sunmama izin ver"
Yoongi sadece kafasını salamakla yetindi. Jungkook yatağın başlığına sırtını koyup bacaklarını kendine doğru çekip bacaklarını açtı. (bundan sonra ben yokum ölecem galiba)
"Ahh siktir çok güzelsin"
Bu hareketinden sonra Jungkookun pembemsi deliği gözüküyordu. Ve bu Yoongiyi deli edecekti. Yoongi Jungkooku izlerken kendini çekmeye başladı. Jungkook iki parmağnı ağzına götürmüş yalıyordu. İyice ıslatığından emin olunca deliğinin etrafına parmağnı gezdirmeye başladı. Bir gözüyle Yoongiyi izliyordu. Hem kendini çekiyor hemde onu izliyordu. Jungkook bir parmağnı deliğine soktu " Ahh Yoongi ahh b-becer b-beni" parmağını iyice kendine bastırıyordu. "Ahm b-ba-bacığımph"
İkinci parmağnı içine yoluyunce daha çok inlemeye başladı. "Ahhh daha hızlı l-lütfen ahm"
Yoongi bir gözünü kapatmış dudağnı dişliyordu. "Ahm kedicik b-buraya gel" Yoongi Jungkookun poposundan tutup...
Yz:yeter amk fjxjcgu bidahaki bölüme devam 2 gün sonra yazcam cildirin gkchjd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00:00 YOONKOOK-TEXTİNG
FanfictionJeonniejk:Hergün 00:00'da bana mesaj atarmısın hyung ? Minyg:Sende kimsin?