24.

280 40 1
                                    

Bezmyšlenkovitě se otočila k odchodu a rychlým krokem se vydala zpět k domu, doufajíc, že jí chlapec nezahlédl.

"Počkej!" Křik který se ozval chvíli poté, jí ale její přání vyvrátil.

"PETÚNIE STŮJ" Ozvalo se ještě hlasitěji, když se dívka dala do běhu.

I přes to, že běh nikdy nebyla její silná stránka, Severus v atletice také nikdy nevynikal a proto měla šanci utéct.

Ale po nějaké době už brunetka nemohla a chlapec taktéž ne, jenže rozdíl mezi nimi byl v tom, že on nehodlal ani na chvíli zpomalit, protože věděl, že tohle mohla být jediná šance, kdy si s dívkou mohl promluvit.

"Zastav prosím." Zakňučel prosebně a položil jí ruku na rameno, aby měl jistotu, že se dívka nikam znovu nepožene.

"Nech mě!" Petúnie se zaslzenými oči se vyškubla chlapci ze sevření a jelikož byl její domov už jen kousek od ní, chtěla se znovu rozběhnout domů.

"Prosím Petty, já ti to vysvětlím!" Naléhal chlapec, jenže jeho slova jí popudily ještě více.

Okamžitě si v hlavě vybavila přezdívku, kterou jí začala nazývat její sestra a ihned si představila šťastnou dvojici spolu na škole a Severuse, který se na ní vykašlal.

"Vůbec na mě nemluv, jsi lhář!" Vykřikla a rozešla se domů.

I přes to, že černovlasý kluk toužil dívku zastavit, nemohl. Její slova ho překvapily a jemu došlo, co způsobil.

————————————————

Wrong choice//Severus/Petúnie/HP ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat