Baştan uyarayım benim düşüncelerim böyle diye sizin ki de böyle olmak zorunda değil. Lütfen hakaret etmeyin, herkes herkesin düşüncesine saygı duyarsa her şey çok güzel ilerler :)
Nedir bu svtfoe?
Uzun adı Star vs the forces of evil olan bu çizgi dizi ilk olarak 18 ocak 2015 tarihinde Disney'de ön gösterim olarak yayınlandı, ardından 30 mart 2015 tarihinde DisneyXD başladı. Türkiye de yayınlanma tarihini bilmiyorum fakat wikipedia 5 ekim 2015 diyor ama bence yanlış çünkü ben daha geç başladı diye biliyorum. (Yanlış biliyor olabilirim, genellikle ingilizce versiyonunu seyrettiğim için kulağım Türkçe seslerine alışmadı. Ben de o yüzden televizyondan fazla seyretmedim)
Öncelikle dizinin konusuna değineyim.
Bir kız var ve bu kız başka bir boyutta prenses. Ama böyle garip bir kişiliği var, çok enerjik çok neşeli çok deli, isyankâr kısaca alışılmadık tarzda bir prenses.
14 yaşına girince nesilden nesile aktarılan bir değnek buna geçiyor ve çok büyük kargaşalara sebep oluyor. Sonra klasik Amerika klişesi, ailesi bunu başka bir boyuta gönderiyor (Dünya) burada misafir öğrenci olarak başrol oğlanın evinde yaşamaya başlıyor vs vs. Tabi değneğini almak isteyen canavarlarla savaşmak zorunda kalıyorlar sürekli. Şimdiye kadar 3 sezon yayınlandı, hatta 3.sezon ara finalimsi bir şeyler yaptı yani devam edecek.
Şunu söylemek istiyorum ki 1.sezon tamamen çocuklar içindi; bir kız ve bir oğlan okula gidiyor, canavarlarla savaşıyor, film seyrediyor, oğlan başka birine platonik, kız başkasına platonik falan
2.sezonda işin içine hafif bir aksiyon ve aşk girmeye başlıyor ve zaten ilk sezondaki acemilik gitmiş yerine daha kaliteli bir yapım gelmiş.
3.sezonda tamamen mükemmel bir şeye dönüyor.
(Bence bu kadar yeter, spoiler vermek istemiyorum)Şimdi karakterler;
Başrol kız çok enerjik, bağımsız ve bir prenses hem de başka bir boyuttan. Bir bölümde insan olmadığına dair bir cümle kuruyordu.
Adı Star Butterfly
Resmini buraya eklerim;•
Başrol erkek çok endişeli, bir baba edasıyla sürekli Star'ı korumaya meyilli birisi. Karate bildiğinden dolayı Starla birlikte sürekli canavarlarla savaşıyorlar.
Adı Marco Diaz
Resmini eklerim;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Kitap Ruhu Çocuk Kalanlar İçin
HumorÖncelikle hepinize merhabaaa; Baştan söylemek isterim ki, başlıkta "çocuk" kelimesi geçse bile bence bu kitabı 13 yaşından küçükler okumasın (ki umarım wattpad'i 13 yaşından küçükler kullanmıyordur) her neyse konumuza dönelim. Ben 16 yaşındayım ve...