Pov Yousra.
Het is vandaag zondag. Ik en Mo (mijn broer) gaan vandaag samen leuke dingen doen. Als ik wakker word ga ik naar de badkamer. Ik neem snel een douche en loop m'n inloop kast in. Ik pak wat om aan te doen.
(Dit is wat ik aan heb)
Ik loop naar de keuken. Daar zie ik mo al klaar staan. 'Hey vreetzak' zeg ik 'hjb bolle'.
We eten ff snel wat en praten nog een beetje met elkaar. Als we klaar zijn lopen we pratend de auto in. 'Waar wil je heen yous' zegt hij 'kom we gaan stad'. Als we aangekomen zijn in stad lopen we even rond en lopen we verschillende winkels in en uit inmiddels heb ik al heel wat gehaald. Als Mo wordt gebeld neemt hij op hij praat met iemand. Als hij klaar is vertelt hij mij dat hij weg moet. Ik zeg dat hij mag gaan omdat ik toch nog ff naar de kapper wou.hij ging weg en ik liep de kapper winkel binnen. Ik laaf m'n haar weer worden als eerst gekruld doordat ik het zo vaak stijlde werden mij krullen een beetje verpest. Ik liet m'n haren behandelen.(Zo ziet mijn haar eruit naar de behandeling)
Ik loop de kapper winkel uit en nagel winkel binnen. Daar laat ik mijn nagels zo doen.
Als ik helemaal klaar ben loop ik naar de tram halte daar neem ik de tram naar huis.
Thuis aan gekomen loop ik naar mijn kamer en leeg ik alle spullen die ik vandaag had gehaald.ik doe mijn haar in een hoog knot. En doe. Mijn pyjama aan die bestaat uit een Adidas korte broek en een Adidas topje.ik ga in mijn bed liggen en kijk naar de berichten die ik binnen heb gekregen. Ik zou vandaag eigenlijk met Amina naar stad gaan maar ze zei dat ze niet kon. Ik loop naar beneden en eet samen met m'n gezin avondeten dan loop ik naar boven en zit ik op mijn telefoon tot ik. In slaap val.Pov Amina
Vandaag werd ik wakker. Die Yousra had mij gebeld ik zei dat ik niet kon maar ik had gwn geen zin in haar ik probeer gwn zoveel mogelijk afstand met haar te houden tot dat we geen vriendinnen meer zijn. Ik heb gwn geen zin meer in haar. De dag was goed opgelopen en ik lag lekker in mijn bedje om te slapen.😴😴
Dit was mijn eerste echte deel. Ik ga proberen om elke dag een te plaatsen in sha Allah. Niet kijken naar spelling fouten.
JE LEEST
Moet ik haar nog vertrouwen?
Storie d'amoreDit verhaal gaat over een meisje Yousra. Haar vriendin heeft haar in de steek gelaten zal ze ooit terug komen? En ze ontmoet een jongen maar vind hij haar wel leuk. Als jullie benieuwd zijn lees dan dit boek (NIET KOPiEREN)