three

36 1 0
                                    

Y/N: Darci'nin hikayesinden devam ediyor. Girlxgirl kurgusudur.

Alarmın sesi kulaklarımı rahatsız ederken gözlerimi açmak zorunda kaldım. Öğrenim olarak bu işi hiç bir zaman sevmemiştim. Yinede keşfetmeye açık olduğum için merakıma yenik düşüp istemeden de derslere çalışıyordum.

İnsanları, daha doğrusu hayatı sevmemek bana engel olmuyordu. Çok başarılı olmasamda okumayı, çizmeyi ve yazmayı seviyordum.

Sıradan bir insan olduğumu düşünüyorum. Popüler, eğlenceli, aşırı güzel bir kız değilim. Fabrikan çıkmış gibi olmayıda istemezdim. Kalıplaşmış bedenler itici geliyordu. Yinede bunca kalabalığın arasında parlayan bir yıldızım vardı.

Beni hayatta tutan nedenler bulmuştum. Yıllarca yaşamak için sebep aradım, durdum. Kayboldum, düştüm, kırıldım, ağladım, kendimede çevremede zarar verdim, ölmek istedim. Sonra ne oldu?

Onu gördüm. Işıldayan güzel gözlerine tutuldum. Yakmak istedim kendimi çünkü onu her gördüğümde nefesimin sıkıştığını hissediyorum. Tarif edilemecek kadar acı verici ama bir okadar da muazzam.

Karanlıktan bahsetmeyi hiç sevmiyorum ama kalbimin sahibini her gördüğümde dipsiz simsiyah bir kuyuya düşüyormuş gibiyim.

Hayatı sevmemin tek sebebi o genç kızdı. Yaşlansa bile her daim benim için aynı kalacak güzellikteydi. Görünüşünün kusursuz olmadığını biliyordum ama kalbi mükemmeldi. Bunu bilmeyen yoktu.

"Artık kalkmalısın. Derse geç kalmanı istemem." Abimin sesiyle tavana bakmayı kestim. Onayladığımı belirterek odadan çıkmasını sağladım.

Günümü aydınlatması için onu görmeyliydim. Bu yüzden hızlıca hazırlandım ve ayakkabılarımı giyip evden çıktım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 15, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Moonlight || girlxgirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin