Chapter 1

221 11 3
                                    

"Zayn, dovuci tu tvoju lenju zadnjicu do kola i odvezi sestre u školu!" Povika moja majka.

Ispustim lenji krik i kažem ''Evoo." Uzmem cigare sa kreveta i odem do kola gde čekam moje tri sestre.

"Zayn, zakasnićemo." Nežnim glasom je rekla moja najmlađa sestra, Safaa.

"Ne brini se Safaa, stićićemo brzo." Rekao sam joj i dao mali poljubac u obraz pre nego što je sela u zadnje sedište auta.

Kada bi neko iz moje bande video ovu moju dobru stranu, kunem se da bi me prebio na licu mesta. Svi misle da sam 'bad boy' i ta sranja, što možda i jesam, ali van kuće. Kada sam sa sestrama, ponašam se potpuno normalno.

Van kuće sam poznat kao 'Bradford Bad Boy' član najopasnije bande u gradu i diler. Banda nam je prilično velika i svi smo tu kao braća ali samo jednoj osobi mogu u potpunosti da verujem, Liam'u. Jako smo bliski i družimo se već 10 godina.

Parkiram na školskom prilazu i pozdravim sestre. Ostavši sam u kolima, uzmem da zapalim cigaru ali me prekine zvuk telefona. Pritisnem zeleno dugme i javim se na poziv.

''Šta hoćeš Mike?!''

"Zayn, imamo problem. Ne možemo da nabavimo kokain za klijenta, a hitno je."

"Pa? Ne zanima me Mike.Snadji se sam.Znaš da ja ne ulazim u takve probleme. Jasno?"

"U redu Zayn."

Završio sam poziv i uzahnuo. "Nesposobnjakovići" Izmumlam sebi u bradu i upalim auto.

Mike je član bande i moj kolega. A Liam? Liam ne zalazi u takve poslove. On voli da pravi nevolje čineći tuču.

Vozim do bogataškog dela grada gde živim, kao i Liam, i  uđem u kuću. Brzo otvorim ulazna vrata i odem u moju sobu.

_____________________

''Lilian, pauza ti je gotova, vrati se na posao.'' Reče grubi glas mog šefa, gospodina Smith'a.

''U redu, šefe.'' Brzo ustanem sa stare drvene stolice koja se nalazi iza radnje i zaputim se ka pultu. Stvarno mrzim ovaj posao. Ali nemam izbora. Ne smem da ga napustim, a ako to uradim niko više neće izdražavati moju majku i male sestre. Iako samo prodajem čajeve i poslastice, ovaj posao je naporan, ali najviše psihički. Teško je komunicirati sa ljudima kada imam manjak samopouzdanja. Ali moram da izdržim.

Nova priča hah.Kako vam se čini? Volela bih da je nastavim pa napišite mišljenja u komentare.

Opposites // z.m. | PAUZIRANA |Where stories live. Discover now