O frumoasa poveste de dragoste pe care n-ai s-o mai întâlnești. Dar din păcate sfârșitul este unul neașteptat.
Descrierea autoarei:
Abby o adolescentă fericită dar timidă si mulțumită de puținele lucruri pe care le are, însă, mutarea ei din New York spre Los Angeles, ii asumă riscul de a le pierde definitiv.
O afacere unde tatăl ei este implicat, comite mutarea în cel mai scurt timp. Neavand permisiunea de a avea o casă doar pentru ei , aceștia locuiesc la o familie unde bărbatul lucrează cu tatăl lui Abby. Însă asta nu e tot. Abby va locui cu unul dintre cei mai sexi si tipi din școala unde va învăța. Kyle Kydd va ajunge să se împrietenească cu ea, făcând glume ca si cum ar cunoaste-o deja de o eternitate. Dar cu aceste glume apare deodată si supărarea sau mai bine zis sentimentele.Locuind împreună, lucrurile se schimbă pentru amândoi. Ea este timidă, atunci când el zâmbește, ea inroseste. Atunci când el o privește, ea simte că nu mai poate sta in picioare, însă, asta doar după un timp. Se vor îndrăgosti unul de altul sau acesta e doar un joc? Timidă si fragila Abby va trece prin multe încât, viitorul va fi mult mai grav decât propriul trecut.Cartea are si un al doilea volum care încă nu este finalizat.