Falsa identitate

2K 27 2
                                    

Falsă identitate este o carte mirifica, ce relatează povestea unei femei Joanna. O femeie ca ea nu se mai întâlneşte in lume. Această femeie ar face orice pentru cei sărmani, iar odată se prefăcu că e prostituată. Dar se pare ca soarta facu ca ea să fie luată chiar de Nicolas pentru un aranjament. Cu timpul ei se îndrăgostesc, dar se pare că Nick nu recunoaşte asta, decât atunci cand o pierde. Restul... vă las pe voi să descoperiţi.

Descrierea autoarei:
Joanna Edwards, este o tânără bogată pentru care banii, luxul şi bijuteriile sunt ultimul lucru pe lista ei, pentru ca primul este sa ajute nevoiaşii. Bunătatea si marinimia ei sunt atât de mari, încât de cele mai multe ori se deghizeaza pentru a ajunge in mijlocul sarmaniilor.
Din prea multă iubire, şi grijă pentru felul ei de a fi, tatăl ei încearcă sa-i faca cunoştinţă cu un tânăr pe măsura ei, si anume: Nicholas J. Newcomen.
Având propria părere despre Nicholas; un bărbat prost crescut, rece ca un sloi de gheaţă, lipsit de scrupule, si cel mai rău, îngrozitor de bogat, Joanna refuză cu desăvârşire.
Ironia sorţii, face ca cei doi sa se întâlnească întâmplător, tocmai cand Joanna este deghizata in prostituată.
Rănită in propria mândrie ca nu este crezută in ceea ce priveşte identitatea sa, si mai ales ciudatul mod in care destinul o aruncase pentru a-l cunoaşte pe ultimul om pe care l-ar fi dorit, cantareste situaţia creata, iar adevărul o si prinde peste măsură.
Va reuşi Joanna sa-l convingă pe indaratnicul Nicholas ca nu intotdeauna lucrurile sunt ceea ce par, si de cele mai multe ori pot lua o falsă identitate?...

Autoare: marianamirelaoprea

carti wattpad💫Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum