hoofdstuk 5

192 10 1
                                    

Abby p.o.v

Ik zat thuis op de bank, het spaanse boek te lezen. Niall kwam binnen en vroeg wat ik aan het lezen was. 'een spaans boek' zei ik. 'is het leuk?' vroeg hij. 'gaat over een prinses' zei ik. 'prinses Frozeli' zei Niall. 'hoe weet je dat?' vroeg ik. 'zelf ook gelezen' zei hij. 'hoe er zat een slot op?' vroeg ik. 'gewoon gereedschap duhh, het is best saai ik dat het is spannend' zei hij. 'waarom saai?' vroeg ik. 'vooral de extra bladzijde' zei Niall. 'waar laar me zien' zei ik snel. Niall keek me raar aan en liet me de extra pagina zien, het leek aan begin of er geen bladzijde meer was, maar die was goed verstopt tegen de kaft.

eind van de middag

ik had het boek uit, ik was er achter gekomen dat Ariana's tweede naam Babette was, ik zat met Niall voetbal te kijken, we hadden er een biertje bij. 'wist je dat die prinses een positie heeft in het bestuur van Engeland, maar dat is aan haar oom over gelaten en dat ze rijk is, maar niemand weet wie ze is, haar ouders hebben haar niks verteld, ze wilde dat doen als ze 22 was, maar ze zijn gestorven en sindsdien is ze spoorloos' zei Niall. 'ik wist een deel van de informatie maar hoe weet jij het?'  vroeg ik. 'veel ouders wilde dat hun zoon met haar trouwde voor geld, mijn ouders wilde dat eerst totdat ze verdween, ik heb uit nieuwschierigheid naar haar gezocht, maar tja zonder resultaat en jij bent hier net en weet al zoveel over haar' zei Niall. 'wil je me zoeken?' vroeg ik. 'dan is het ons geheim' zei Niall, ik knikte en gaf hem een kus op zijn wang. 'waarom kwam je Louis niet vaker opzoeken?' vroeg Niall. 'mijn ouders vertelde pas dat mijn neef daar nog woonde' loog ik. 'waarom nu en waarom zijn ze niet mee?' vroeg Niall. Ik begon te huilen, Niall gaf me een knuffel. 'ze zijn gestorven' zei ik. 'zochten zij ook naar prinses Frozeli en wil jij haar vinden voor hun?' vroeg Niall. Ik knikte. 'dat is heel moedig' zei Niall. We keken weer naar voetbal, ze scoorde en we sprongen op van blijdschap. We stonden stil en keken elkaar aan, ik sprong en sloeg mijn benen om hem heen en zoende hem, hij legde me op de bank en zoende me terug.

===========

nou heeft Abby hulp:P

sorry dat ik lang niet heb geupdate en het gaat weer een tijdje duren voordat ik weer update, sorry:(

undercover en Familie van Louis Tomlison(met soms 13+)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu