Abby p.o.v
Daar stond ik dan in een prinsessenjurk voor de blonde jongen van de kantine. Hij zat naast Louis, hij zat dus ook in de band. Het was vast Niall, hij was niet thuis toen ik er was en Louis zei dat Niall en niet was. Ik voelde me wel aangetrokken tot hem. Ik rende weg, ik kleedde me om in mijn kleren en reed met een taxi naar huis. Ik had een huissleutel van Louis, dus ik kon naar binnen.
Ik kreeg een sms van Louis dat Zayn zou komen en de rest later, ik ging naar boven en deed mijn T-shirt uit, ik zocht naar een nieuwe. Ik deed ook mijn bh bandje af en zocht ook naar een andere bh. Plots werd mijn bh sluiting open gemaakt en mijn bh viel op de grond. Ik werd tegen de muur gedrukt en werd ruw gekust door Zayn. Ik duwde hem van me af en pakte een deken en bedekte mijn borsten. 'Ga weg' zei ik. 'Ik kan je niet weerstaan' zei hij. 'ga weg lijpo' zei ik. 'niet voordat ik je geproefd hebt' zei hij. Ik keek hem raar aan, wat bedoelde hij daarmee. 'ik laat je met rust als ik je mag proeven' zei hij. Ik snapte niet wat hij bedoelde maar ik zei ja. Hij deed zijn broek en onderbroek uit. 'ben je al nat?' vroeg hij. Ik snapte nu wat hij bedoelde met proeven. ik schudde ja. Hij duwde me op bed, deed mijn rok uit en scheurde mij onderbroek kapot. Hij keek naar me en voelde met zijn vinger of ik nat was. 'je bent niet nat' zei hij. Hij bewoog zijn vinger op en neer. Een kreun verliet mijn mond, hij haalde zijn vinger uit me.
Nadat Zayn me geproefd had, ging hij weg. Hij zei daarvoor dat ik met Harry kleding ging kopen, als Harry thuis kwam. Daar lag ik dan naakt, ik kleedde me snel aan. Ik werd geroepen en ik liep naar beneden. Ik zag dat Harry op me stond te wachten.
Harry en ik rende in de richting van huis, Harry zei dat hij nog even ergens heen moest gaan. We liepen een gebouw binnen. een man gaf een pakketje aan Harry en vroeg of ik hier ging werken. 'nee, ze is een vriendin' zei Harry. 'jammer ze ziet er goed uit en we konden haar wel gebruiken' zei de man. Harry en ik stapte weer in de auto. 'waar zou ik goed in zijn?' vroeg ik. 'o niks' zei hij.
Harry en ik kwamen thuis, we waren alleen. Ik liep Harry's kamer in , toen ik naar de wc was gegaan. Harry zat met een vibrator in zijn hand, hij deed hem gelijk achter zijn rug toen hij mij zag. 'waarom?' vroeg ik. 'ik wil het proberen' zei hij. Hij duwde me op bed en maakte me met touw vast. Hij deed mijn slip naar beneden en stak de vibrator in me. ik wilde niet kreunen maar het gebeurde toch. Ik zag dat Harry's bobbel groter werd.
===========
gaat Harry meer doen of laat hij het hierbij?
JE LEEST
undercover en Familie van Louis Tomlison(met soms 13+)
Hayran KurguAbby raakt haar ouders kwijt, de enige persoon bij wie ze terecht kan is haar neef. Ze reist van Nederland naar Engeland, om haar neef te zoeken. Zal ze hem vinden en zal ze bij hem mogen blijven? geschreven door EvaHuys en alwaysonedirectioner