Abby p.o.v
Ik liep naar huis, mijn moeder kwam bang naar me toe. 'Ga naar de geheime kamer en blijf daar tot 6 uur, hoor je schoten of iemand je naam roepen, blijf gewoon zitten waar je zit en kom ons niet opzoeken. Ga daarna naar mijn kamer pak mijn kistje en ga weg van huis' zei ze en ze gaf me een kus op mijn wang. Ik rende naar boven, liep naar het einde van de gang. Niemand behalve mijn moeder, vader en ik wisten van de geheime kamer. Ik maakte het sleutelgat zichtbaar, haalde de sleutel van mijn ketting en opende het slot. Ik liep naar binnen en deed de deur op slot. Ik hoorde geschreeuw van mijn vader en daarna een knal. 'WAAR IS ZE?' schreeuwde iemand. 'ik zal nooit vertellen waar ze is' zei mijn vader. 'We bellen de ambulance voor je vrouw en jou en dan komt ze je wel opzoeken' zeiden ze. Ik hoorde weer een schot. Om 6 uur liep ik naar mijn kamer, pakte mijn tas en koffer in. Ik pakte mijn gitaar en liep naar beneden, ik zag overal bloed liggen. Ik moest me sterk houden om niet te gaan huilen. Ik opende de kluis en pakte mijn moeders kistje en ging naar buiten. Waar moest ik heen, ik moest weg uit Nederland, dus ik besloot mijn neef op te gaan zoeken in Engeland. Mijn vader, moeder en ik waren toen ik 5 was naar Nederland verhuist. Ik nam een taxi naar het vliegtuig, ik had weinig vrienden en hield me niet echt bezig met de sociale media. Ik luisterde niet echt naar muziek, maar ik maakte het zelf.
Ik zat in het vliegtuig, ik pakte mijn moeders kistje, en opende die. Ik pakte de brief die erin zat en las die.
Lieve Abby,
Als je deze brief leest, zijn we er waarschijnlijk niet meer. Ik wil je vertellen dat we geheime spionnen waren, maar toen jij geboren werd stopte we. Een paar weken geleden hebben we een missie gekregen, wij willen dat je die afmaakt. Je moet opzoek naar de afstammeling van de familie Frozeli. De familie is een koninklijke familie, iedereen dacht dat ze allemaal dood waren, maar één iemand heeft het overleefd. Diegene heeft een dochter Arianna gebaard, maar is zelf overleven. Het meisje is ongeveer jouw leeftijd. Het meisje kan zingen, iedereen in haar familie kon goed zingen. Om je zelf te beschermen en de prinses heb je een pistool, als je het bodem van het kistje eruit haalt zie je die liggen. Je moet in boeken en op internet meer over de prinses proberen te komen. En doe alsof jij de prinses bent, je bent nu prinses Frozeli, niemand mag het weten wie je echt bent.
Veel succes Je ouders.
Ik pakte mijn laptop en begon te zoeken op internet. Ik zocht het eerst op Wikipedia, daar stond alleen dat er nog één afstammeling van de familie Frozeli was en dat die recht had op een positie in de leiding van het bestuur in Engeland en op het geld van de familie. Na een uur zoeken had ik niks meer gevonden. Totdat ik op een Engelse bibliotheeksite terecht kwam, er waren 2 boeken over de familie Frozeli, eentje was er Engels en eentje was er Spaans. Mijn ouders konden Spaans, ik jammer genoeg niet , ze wilde het me niet leren. Dan duurt het maar langer om informatie te weten te komen.
Officieel was dit mijn eerste missie, de boeken in handen krijgen. Maar ik moet voorzichtig zijn, je weet nooit wie je vijand en wie je vriend is, dit zei mijn moeder altijd als ik nieuwe vrienden had.
==================================
Eerste hoofdstuk van family from Louis Tomlison =D
JE LEEST
undercover en Familie van Louis Tomlison(met soms 13+)
FanficAbby raakt haar ouders kwijt, de enige persoon bij wie ze terecht kan is haar neef. Ze reist van Nederland naar Engeland, om haar neef te zoeken. Zal ze hem vinden en zal ze bij hem mogen blijven? geschreven door EvaHuys en alwaysonedirectioner