Bilinmeyen kişi

61 0 0
                                    

''Bir daha bu saate kadar dışarıda olmanı istemiyorum Hailey. hele ki yeni tanıştığın erkeklerle beraber akşam saatleri görüşmeni istemiyorum, anlaşıldı mı?'' diye sordu sesini yükselterek.

Birden bire neden bu kadar sinirlendiğini merak etmiştim çünkü ilk defa böyle bir sebeple kızıyordu.

''Anlaşıldı baba. şimdi odama çıkabilir miyim?'' diye sordum.

Eliyle yolu işaret edip önümden çekilirken anneme bi bakış attım. muhtemelen az sonra yanıma gelip neler olduğunu anlatırdı.

ve tahmin edilen oldu. 5 dakika sonra yanımdaydı.

''Bir sorun mu var?''diye sordum. başıyla onayladı. yatağıma oturup anlatmaya başladı.

''2 gün önce hapishaneden biri kaçmış, polisler onu arayıp duruyor. buralarda başı boş dolaşan bir seri katil varken baban da endişeleniyor tabi. o yüzden kızdı sana da. gündüzleri dışardayken dikkatli olmanı ve eve erken gelmeni istiyoruz senden.dedi.

''Merak etme anne, evet haklısınız. umarım en kısa zamanda o katili yakalarlar.''deyip başımı önüme eğdim.

Annemde ayağa kalkıp beni öptükten sonra odadan çıktı.

Üzerimi değiştirdikten sonra biraz internette takılmaya başladım. haberlere falan bakıyordum. sonra annemin bahsettiği seri katil ile ilgili olan haberi buldum.

''New Orleans'da bir lise de çıkan tartışma ölümle sonuçlandı. Kavga sebebiyle sinir krizi geçiren Finnick Sky ertesi gün okula elinde silahla geldi. kavga ettiği öğrencileri hedef alan genç, 9 kişinin ölümüne sebep oldu.'' yazıyordu.

Sinir hastası birini hapishaneye götürmelerini saçma buldum. ilk olarak tedavi ettirmelerini ve onun ardından hapise atmalarını beklerdim.

ve tabi ben bu haberleri okurken Grace'in attığı mesajı yeni farkettim.

 

''Sanırım Aidan ile ciddi düşünüyoruz. hafta sonu beni yemeğe davet etti.''

hemen cevap yazdım.

''Bu güzel bir haber. sevindim.''

ardından bir mesaj daha geldi, açıp okumaya başladım.

''O yanınızdaki oğlanları sevmedim. Dikkatli ol.''

bu neydi şimdi?

Mesajı gönderen numarayı aradım anında. 

''Aradığınız numara kullanılmamaktadır.''diyen telesekreterin sesini dinlerken canım sıkılmıştı.

Neye karşı, kime karşı dikkatli olmalıydım?

 

 

GECE YARISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin