Rüya

48 0 0
                                    

okula gitmek istemediğime karar vereli 5 dakika olmuştu. yatağımda bir o yana bir bu yana dönüyor ve gördüğüm rüyanın etkisinden kurtulmaya çalışıyordum.

her yer karanlıktı. sadece gittiğim yolu görüyordum. ve arkamda beni kovalayan köpekler vardı. seslerini duyuyordum ama göremiyordum. onlardan kaçarken 2 kişi gelip köpeklerin olduğu tarafa ateş etmeye başladılar. kısa bir duraksamanın ardından koşmaya devam ettim. karanlık git gide dağılıyor, ilerde bir ışık beliriyordu. gittikçe artan bu ışığın içinden geçtikten sonra uyanmıştım. gördüğüm bu rüya, 2 defa tanımadığım numaradan gelen mesajlar, ortalıkta dolanan kaçak bir katil bana fazla gelmişti.

Grace'e mesaj attım

''Bugün gelmiyorum, başının çaresine bak.''

kısa bir süre sonra mesaj geldi..

''Ne oldu? neyin var?''

tabi ki Grace gelen mesajları ve gördüğüm rüyayı bilmiyordu.

''Uykumu alamadım ve kötü hissediyorum.'' yazdım.

Saat 8:15 olmuştu bile. normal bir zaman da bu saatte hazırlanmış ve yola çıkmış olurdum.

Anneme rüyamı anlatmayı düşündüm. bana gördüğüm rüya hakkında gerçek bir bilgi verebilecek tek kişiydi. 

Hızla kalkıp pijamalarımdan kurtuldum. üzerime günlük kıyafetlerimden giyip aşağı indim.

''Neden okul yolunda değil de evdesin?'' diye sordu meyve suyunu bardağa boşaltırken.

''Bazı şeyler oluyor.''dedim ellerimi giydiğim kotun arka ceplerine sokarken.

''Anlat bana.''dedi gülümseyerek ve yanıma geldi.

ona gördüğüm rüyadan bahsettim.

''Yolunda gitmeyen birşeyler var Hailey. Senin peşinde olan biri var. ve bu kişinin niyeti kötü. ama seni gelip kurtaran adamlar var ki bu iyi birşey. peşindeki kötü kişi her kimse amacına ulaşamayacak.''deyip gülümsedi. Ona sarılıp teşekkür ederken içim rahatlamıştı. tek sorun o kötü niyetli kişinin kim olduğunu ve ne istediğini bulmaktı. belki de mesajları gönderen kişidir. ama ne istiyor?

GECE YARISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin