Bismillahir Rahmanir Rahim.
Selamun Aleykum sevgili okurlar.
Aleykum selamınızı ve başlama tarihinizi alayım:)
Eğer bu hikayeyi okumaya başladıysan demek ki sende Allahı sevenlerdensin. Sakın bırakma!
Aşağıda size ilk bölümü bıraktım. Oku belki yardımcın olur güzel kardeşim. Bu kitapta elimden geldiğince size aşkı anlatacağım. Ama bu sizin bildiğiniz aşklardan değil. Ben size ebedi aşkı anlatacağım. O aşk ki, tükenmezdir, o aşk ki sevdiğiniz size asla ihanet etmez, sonsuzdur, seni senden çok sever. Sen ona bi adım atarsın o sana on adım gelir. Öyle güzel sever ki, yanlışınla bile seni affeder, sever, kabullenir. Dayanamaz gözyaşlarına, o kadar marhemetlidir. Sizden istediği sadece inam ve iman. Onun size ihtiyacı yoktur ama sizin var. Ama bununla bile onun sevgisi karşısında biçareyiz. Bu aşkın adı Aşkı-Allah! Aşk 5 vakittir. Vakitlerin en güzelidir onunla buluştuğun vakit. Öyle güzel ki hiç ayrılmak istemessin. 100 sene-1000 sene secdede dura bilirsin. O size ne isterseniz verir. Aşkınız hiç bi zaman karşılıksız kalmaz. Bu aşk helaldır azizim! Haram aşklardan uzak durun. Gelin beraber helal aşkı tanıyalım. Gerçi çoğu insan bilir. Benim görevim sadece bir az katkı. Var mısın gerçek aşkın keşfine?! Watpadde aşk hikayeleri okuduğuna gel de beraber gerçek aşkı öğrenelim.Varmısın azizim?!
Sevgili okurlar elimden geldiğince bildiklerimi bu kitapta sizlere anlatmaya çalışacağım. Gerçek hikayeler de olucak ki mucizelerle dolu. Yani kendi başıma gelenlerden ve çevremdekilerden. Haydi şimdi bırak o okuduğun haram aşk hikayelerini helal aşkı keşf et.
1! Vesvese!
Nedir Vesvese?!
Şimdi size kendi başımdan geçen bi hikayeyi anlatıcam. Ben daha 10 sınıftayken edebiyat öğretmenim bizi hazırlardı sınavlara. Ve kendisi imanlı bi kadın Elhemdulillah. O bana sevdirdi namazı, o bana anlattı Allah aşkını. Bazen dersi bi kenara bırakır "hocam bana Allahı anlatırmısın?! derdim heyecanla. Öyle güzel anlatırdı ki aşık olmuştum Allaha. Bende namaz kılıcam, imanlı olucam demiştim. Ama dersler desen, ödevler desen napıcam diye düşünürdüm. Çoğunuzun "aynen ya bende öyleyim" dediyini duyar gibiyim. Neyse geldi Ramazan. Bende oruç tutayım bari namaz kılamıyorsam. Gittim hocanın yanına " öğretmen bana bayram namazını öğret" dedim. Bana dedi ki; " gel sen namaza başla, ikisini beraber yap ne güzel olur düşünsene" dedi. Bi an düşündüm. "Neden olmasın?!" Dedim. Annem evde yoktu. Aradım. "Anne ben namaza başlamak istiyorum Allahın izniyle. Ne dersin, hayır duan benimle mi?!" dedim. Annem " istiyorsan kıl Allah yolunu açık etsin" dedi. Öğretmenime dedim ki ben gidip hazırlanıp geleyim. Öğretmenim komşumuzdu. Bizde de Akrabalar gelmişti misafirliğe. Dedim ki sevinçle "ben namaza başlıyorum!" Öyle çok seviniyordum ki. O an akrabamız dedi ki "başlama daha çok erken. Yapamayacaksın falan filan" biraz kırıldı heyecanım. İlk Vesvese! Sonra annem aradı "Kızım derslerinle beraber yapa bilecekmisin, eminmisin?!" İkinci Vesvese! Tabi ki bunu onlara detirtendi vesveseyi yaratan. İçime kurt düştü bi kere. Öğretmenime baktım umutla. Bana "kendi kararın ben zorlayamam" dedi. İki karar arasında kalmıştım, ki hep bundan nefret etmişimdir. Genelde olumsuz karar veririm ama o an sanki Allahtan bana bi inam geldi. "Başlıycam" dedim. Gittim ilk abdestimi aldım. Geldim namazı kıldım Allahın izniyle. İnanın noldu biliyormusunuz?! Tüm içime düşen korku yok oldu bi anda. Öyle rahatladım ki! Annem de aradı "Allah kabul etsin" dedi. Akrabam da sonradan öyle dedi. Yani Vesveseye aldanmadım. Vesvese şeytanın bize fısıldadığı, kulağa hoş gelen şeydir.
Vesvese: Şüphe, kuruntu, tereddüt ve aslı olmayan ihtimaller demektir.
Biraz daha bu tanımı açarsak, vesvesenin anlamı, insanın kalbine ona hissettirmeden peş peşe kötü düşünce sokmaktır. “Zelzele” kelimesinde bir tekrar olduğu gibi, “vesvese” kelimesinde de yapılan fiilin sürekliliği ve tekrarı söz konusudur. Çünkü insanı bir kere kışkırtmak yeterli olmaz. Ona bir günah işletebilmek için onu tekrar tekrar kışkırtmak gerekir. İşte bu çalışmaya vesvese, vesveseyi verene de vesvas denir. Nas suresinde “min şerri-l vesvâsil hannâs” buyurularak vesvese veren hannâsın şerrinden Allah’a sığınmamız emredilmiştir. Vesvâsın vesvese veren olduğunu öğrendik, ayette geçen hannâs ise açığa çıktıktan sonra saklanan veya ileri çıkıp geri çekilendir. Bu işi çokça yapan hannâs ismini alır. O hâlde “vesvâsil hannâs” ikisi birlikte şu manaya gelir: Vesveseyi veren ve geri çekilen, tekrar tekrar vesvese vermeye çalışan; birincisinde başaramadığında vesvese vermek için ikinci, üçüncü, dördüncü defa ve daha fazla gelendir.
Yine “min şerri-l vesvâsil hannâs” ifadesinden vesvesenin şer ve kötü fiilin başlangıcı olduğu da anlaşılmaktadır. Eğer vesvesenin sebepleri ve kurtulma yolları bilinmezse insan üzerinde etkili olur ve kalbinde kötülüğe istek meydana getirir. Son adımda ise şer amel ortaya çıkar. Vesvese verenden Allah’a sığınmanın anlamı, Allah’ın henüz başlangıçta şerri yok etmesini dilemektir. Bu konuda Kur’an şöyle emreder: Eğer şeytanın seni kışkırttığını hissedersen Allah’a sığın!.”Evet, vesvese musibete benzer. Ehemmiyet verdikçe şişer, ehemmiyet vermezsen söner.
Ona büyük nazarıyla baksan büyür, küçük görsen küçülür.
Korksan ağırlaşır, hasta eder. Korkmazsan hafif olur, gizli kalır.
Mahiyetini bilmezsen devam eder, yerleşir. Mahiyetini bilsen, onu tanısan gider.
Zira şu vesvese öyle bir şeydir ki, cehalet onu davet eder, ilim onu yok eder.
Tanımazsan gelir, tanırsan gider.
Eğer Allaha sığınırsan hiç bi şey olmaz. En çok namaz saatlerinde gelir. " Hadi şu videoyu da izle sonra kılarsın, hadi arkadaşlarınla biraz yazış zaten vakit var. Uykun mu geldi amaan uyu zaten kazasını kılarsın. Ohh yatakta mis gibi sıcak şimdi kalkıp abdest mi alıcan bu soğukta. Bide hava karanlık korkarsın." Bu sözler kulağa tanıdık geldi mi?!işte Vesfese bu!
Yapmayın kardeşim uymayın. İnadına Allaha daha çok sığının. Şimdi diyorsunuz ki nasıl kurtulayım şu vesfeseden?! Bu soruyu sordunsa doğru yerdesin azizim.1) Allaha bol bol dua et!
2) Namazlarına üşenme ( şu an alarmı kurmakla başlaya bilirsin mesela)
3) " LE ILAHE I'LLALLAH" kelimesi dilinde azberin olsun!
4) Kuran en büyük derman olacak sana ve sorularına cevap olucak! OKU!
5) yapamam deme "yapmalıyım! ALLAH İÇİN YAPA BİLİRİM" DE!Bak gör sen bi adım atsan Allah (c.c) sana nasıl 10 adım gelicek.
Peygemberlerimize (s.e.v) layık ol!
Emin ol kardeşim tüm sorularının cevabı ondadır.
Unutma! "Allahı bırakıp da başkalarını dost ve koruyucu edenlerin hali; örümceğin haline benzer: Örümcek de kendine ev yapmıştır; Ama evlerin en zayıfı örümceğin evidir. KEŞKE BİLSELERDİ! (Ankebüt 29/41)
Allah bizleri şeytanın vesfesesinden korusun amin!
Allaha emanet olun!
Emeğe saygı duyup yorum ve vote vermeyi unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Allah Aşkı ( Haramdan Sakın! )
FanfictionSelamun Aleykum.... Allahı sevenler buyur etsin kitabımıza. Ey sen! Evet sen! Haram hikayeleri bırak da benimle halal aşkı keşf et. Varmısın?! Allah aşkı öyle bi aşk ki sonu yoktur, ebedidir... Aşkların en güzelidir. Haram değil Helaldir. Gözlerini...