Episodul 5

786 5 0
                                    

Kira ii spune lui Billy ca o santajeaza Adam

Sonya ii spune lui Carrie sa aiba grija cu Eric ca este prietenul cel mai bun al lui Adam.

Billy il suna pe Adam si ii spune ca vrea sa se intalneasca cu el.

Henry o cauta pe Kira si o intreaba daca I’a pus ceva in bautura de s’a culcat cu ea.

Billy se intalneste cu Adam si se iau la bataie.

Peste 2 Zile.

Kira se intalneste cu Sonya la mall si ii spune ca ii pare foarte rau pentru ce s’a intamplat.

Carrie il intreaba pe Eric daca este de relatia lor.

Kyle il anunta pe Henry ca de craciun o sa plece in Anglia cu Nina.

Billy se intalneste cu Eric si il intreaba cum se simte dupa bataia cu Adam.

Sonya ii mai acorda o sansa lui Kira dar ii spune ca este pentru ultima data.

Amanda se intalneste cu Adam si il invita la o cafea.

Sonya o anunta pe mama ei ca o sa vina impreuna cu prietenii ei la Paris daca nu se supara.

Peste 7 Zile.

Amanda ii spune lui Sonya ca Adam nu este chiar atat de rau cum pare si ca ii place de el.

Kira ii spune lui Billy ca o sa inceteze sa le mai faca rau celor din jur

Kyle o cere de sotie pe Nina.

Carrie se intalneste cu Eric si il anunta ca de craciun o sa plece la Paris.

Kira se duce la Henry si la Sonya si le cere scuze pentru cea facut.

Eric primeste un apel de la un prieten vechi.

SFARSIT

Liceul : Dragoste Sex Si BaniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum