1

63 2 0
                                    

- Kass!
Aud vocea mamei strigându-ma, anuntandu-ne plecarea din magazin. De aproape o săptămâna eu și ea suntem foarte panicate. Peste doua zile trebuie sa merg in New York la facultate, in primul an, cu oameni noi. Nici nu știu cum ma voi descurca.
-Kass, vi odata ?
Intrebarea mamei ma face sa imi scutur capul, astfel alungandu-mi gandurile din minte.
-Da, sigur. Iesim afara din magazin si ne indreptam spre bancile din mijlocul culoarului.
-Deci, unde ai vrea sa mai mergem ? Zice asezandu-se
-Nu stiu. Oricum, nu crezi ca mi-am luat prea multe haine ? zic aratand spre pungile de cumparaturi.
-Ok, facem cum vrei, atunci hai sa ne intoarcem acasa.
Ne urcam in masina si ne indreptam spre casa.
- Stii Kass, ar trebui sa dai de permis. Sa faci cateva ore si dupa te vei putea deplasa mai usor de la apartamentul fratelui tau la facultate.
- Apartamentul lui Dylan? Am crezut ca stau la camin.
-Pai, asa ar fi trebuit, dar un coleg de-al lui este plecat pentru o lunga perioada si are o camera libera. Deci poti sta cu el.
- Dar, mama, stii ca eu n. Mama ma intrerupe.
-Stiu, Kass. Dar fa ceva macar o data, te rog. Fa-o pentru mine. Haide Kess. Te rog. Stii ca nici eu nu il plac prea mult pe Dylan cu toate tatuajele si piercing urile pe care le are. Urasc oameni astia, dar este fiul sotului meu asa ca ma voi preface ca Il plac.
Stiam ca il uraste. Dar Totusi este mama mea si nu o pot refuza.
- Da, o sa incerc.
- Iti multumesc.
Cand ajungem acasa imi planific totul exact cum trebuie sa fie. Îmi notez programul pe carnetul meu și îmi deschid laptopul sa ma uit la orarul facultății. Orele încep la ora 9 și se termina la 15:00, deci as avea destul timp pentru mine. Pentru mâine, tot ce mi-am planificat este sa îmi fac bagajele și sa ma uit la un ultim film cu mama, înainte de plecarea mea la facultate.
Simt deja cum somnul ma cuprinde și ma obliga intr-un mod plăcut sa îmi închid ochii.

Alarma începe sa anunțe începerea ultimei mele zile aici. Nici nu știu când a trecut timpul așa repede. De când mama s-a căsătorit cu Hal au trecut 6 ani. De atunci l-am cunoscut pe Dylan, iar ura lui fata de mine începuse. Cred ca ma urăște mai mult pe zi ce trece și acum ca voi fi in aceeași casa cu el, ma va ura și mai tare.
Ma ridic din pat și ma îndrept spre baie. Dau drumul apei sa curgă și ma bag sub dus. Picăturile apei fierbinți se preling pe pielea mea. După 5 minute, ies din Dus și ma înfășor cu un prosop. Ma duc in camera și îmi aleg ceva lejer de îmbrăcat. Îmi usuc parul și după îl prind intr-un coc. După ce mănânc ma apuc sa îmi împachetez lucrurile. In timp ce împachetez, gândurile și teama au început din nou sa-mi dea târcoale cu stupide întrebări la care cred ca îmi voi Răspunde când voi ajunge in New York.
Se aude un ciocanit in usa.
- Buna,Kess!
Era Hal.
- Buna!
- Voiam sa discut putin cu tine despre mutarea impreuna cu Dylan.
Pe gura imi iese un oftat galagios.
- Stiu ca nu vrei sa te muti cu Dylan si stiu ca nu va intelegeti, dar vreau sa stii ca Daca ai sta la camin, nu ti-ar fi bine, crede-ma.
- Ok, am acceptat deja sa stau cu Dylan.
- Sper sa nu te superi, dar chiar nu vreau sa stai singura intr-un camin cu necunoscuti.
Mi-o fii Dylan cunoscut, dar ma simt ca o straina prin preajma lui, ba chiar ca un dusman.
- Nu ma supar.
-Bine. A, si Kess, Eu si mama ta te asteptam jos. Am pregatit deja filmul si floricele. zambeste
- Ok, cobor imediat. Ma uit la el zambind.
Ma chinui sa imi inchid cele 2 valize imense pline cu haine. Imediat ce termin cobor scarile si ii vad pe
Hal si mama. Ma asez langa ei pe canapea.
-Vrei floricele? Ma intreaba in timp ce imi intinde un castron plin cu floricele.
- Da. Zambesc.
Filmul a fost o comedie, deci m-am distrat foarte bine cu familia mea. Cand se termina, este deja ora 23, asa ca ma duc direct in pat.

Străinul de lângă mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum