2

28 2 0
                                    

Dimineata aud alarma sunand si in acelasi timp si pe mama strigandu-ma. Ma dau jos din pat si imi fac rutina mea zilnica. Dupa ma imbrac cu hainele pe care le-am pregatit ieri. Imi scot telefonul de la incarcat si imi bag incarcatorul in geanta. Hal vine si ma ajuta cu bagajele, ducandu-le la masina. Cand cobor mama sta trista, aproape sa izbucneasca in plans.
-Mama?
Isi sterge repede lacrimile, dar cand ma priveste izbucneste si mai tare in plans. Ma apropii de ea si o imbratisez.
- O sa imi lipsesti, Kess. O sa imi fie tare dor de tine.
- Nu o sa iti fie. O sa vorbim in fiecare zi, iti promit.
Mama ma strange si mai tare si parca se mai calmeaza putin. Hal claxoneaza de afara.
- Hai sa mergem. zice revenindu-si.
Ma ia de incheietura si Eu o urmez in liniste. Ma asez pe bacheta din spate a masinii. Drumul spre aeroport mi se pare destul de scurt. Este ora 3 dimineata si la 4 decoleaza avionul. M-am dus si mi-am pus valizele pe o Banda rulanta si m-am dus spre intrarea in sala de asteptare a avionului. Inainte sa trec de portile detectoare de metal imi iau la revedere de la mama si de la Hal. Cand intru in avion, constat ca am loc langa geam, langa o femeie cu sotul sau. Ca sa treaca mai repede timpul imi pun Castile pe cap si ma uit pe fereastra. Inainte sa imi pot da seama, somnul ma cuprinde.

-Domnisoara! Zice stuardeza in timp ce ma zguduie.
- Am ajuns ?
-Da, aproape au plecat Toti pasagerii.
Ma uit in stanga mea si obesev ca cei doi Soti nu se mai afla langa mine. Ma ridic, imi iau geanta si ies afara din avion. Cand am iesit si din sala de asteptare am Sunat-o pe mama.

-Alo? Esti bine
-Da, sunt bine. Voiam sa iti spun ca am ajuns in New York.
- Bun, acum iesi din aeroport si du-te la un taxi si spune-I sa te duca la adresa pe care ti-o trimit Eu, ok?
- Ok

Ma indrept spre primul taxi pe care il vad si ii zic adresa. In 20 de minute suntem la destinatie. Ii dau banii taximetristului si ies din masina. Este mai degraba un bloc. Ma duc si sun la interfon. Am incercat de 3 ori sa sun, dar nimeni nu raspunde. In final ma las pagubasa si o sun pe mama.
- Alo? Mama, am ajuns la casa lui Dylan, dar nu raspunde nimeni.
- Ii spun Eu lui Hal sa il sune pe Dylan, doar asteapta.
- Ok.
Ii inchid si mai sun o data la interfon. De data asta usa de deschide si urc cu liftul. Apartamentul lui este la etajul 7. Odata ajunsa inainte sa bat la usa, aceasta se deschide si Dylan apare in prag. Parul lui blond si lung prins intr-o coada straluceste in lumina. Cand ma vede isi da ochii peste cap si intra inapoi in apartament. Ma chinui sa imi trec valizele de pragul usii. Odata ce am reusit ma descalt si imi pun geaca in cuier.
- Hey! Se aude o voce masculina din fata mea.
Cand imi ridic capul observ un baiat destul de inalt saten cu ochi caprui.
-Eu sunt Zack! imi intinde mana in semn de cunoastere.
- Āāāāā... Eu sunt Kess! Ii raspund gestului sau.
- Esti sora lui Dylan? Nu-I Asa ?
- Da.
- Sora vitrega! Zice Dylan din sufragerie pe un ton aspru. Defapt, nici macar nu e sora mea.
Zack se uita cand la mine cand la Dylan, nestiind ce sa spuna.

-Imi puteti zice unde o sa stau ?
-Sigur, iti arat Eu. De cand am venit Zack se comporta foarte bine cu mine. Lasa-ma sa-ti iau bagajele.
-Mersi.
Ma conduce in ultima camera de pe coridor.
- Bun venit in noua ta casa, pentru o luna. Zambeste.
Este atat de dragut cand zambeste.
- Cate persoane mai locuiesc in apartament ?
- Inca 5 tipi.
- Tipi?
- Da, am crezut ca sti.
- Nu stiam.
- Åu, oricum o sa te obisnuieti cu noi. Suntem draguti. Zambeste
- Sper. Ii zambesc si Eu.
- Ok, pai atunci te las sa despachetezi. Daca ai nevoie de mine ma gasesti in a 2a camera.
- Ok, mersi.
Il privesc pana cand iese din camera si inchide usa. Locul asta deja ma sperie. Gandul ca voi trai cu 7 baieti timp de o Luna, nu-mi prieste. Imi scutur capul ca sa imi pot alunga gandurile. Imediat ma apuc sa despachetez. Dupa ce termin imi organizez programul pe agenda. La ora 6 ma trezesc pentru a avea destul timp pentru a ma pregati. La ora 20:00 o sun pe mama si incepem sa vorbim despre ziua de Maine si despre cum cred ca imi va fi aici, singura. Peste 2 ore mama inchide apelul si ma bag in pat, pentru ziua care va urma. Simt cum mi se inchid ochii si visele incep sa imi patrunda mintea.

Străinul de lângă mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum