3

36 2 0
                                    

Ma trezesc si decid sa nu mai fac dus, pentru ca nu stiu unde e baia si nici nu vreau sa intreb.
Ma duc si ma imbrac in blugii mei largi si albastrii si imi pun un tricou roz bombon. Imi pieptan parul. Decid sa Imi imi prind parul saten intr-un coc. Mereu am avut parul ondulat si mereu am fost geloasa pe fetele cu par drept.
Îmi pun caietele in ghiozdan și ies din camera.
Încerc sa nu fac prea mult zgomot atunci când închid usa camerei și sa ma încalț cât de repede pot.
-Kass? Glasul gros a lui Zack ma face sa tresar.
-Nu vreau sa întârzii la facultate.
-Dar e de-abia ora 7 jumătate și cursurile încep la 9.
-Știu, dar vreau sa trec și pe la cafenea.
O fata trece prin fata mea îmbrăcată doar cu lenjeria intimă tin sa mentionez ca nu are sutien.
-Te aștept, Zack. Intra in camera și Închide usa.
-Vrei sa vin cu tine ? ma întreabă Zack zâmbind
-Ămmm... o sa te las cu prietena ta.
Rade. De ce rade ?
- De ce razi ?
-Nu e prietena mea. zâmbește.
-Poftim
-Suntem doar prieteni.
-Adică, ai doar aventuri de o noapte cu ea ?
-Nu doar cu ea. Cu toate.
Aceste vorbe ma fac sa ma panichez. Nu vreau sa fac parte din grupa aia "toate".
-Pai atunci, bafta!
Îmi zâmbește.
- Stai calma. Nu te vreau pe tine. Nu ești ca celelalte fete. Alte fete de prima data când vin la facultate, din prima zi o fac cu băieții de anul 3 sau 4. Sau in primele zile par fete inocente și când vine primul Weekend se transforma.
Rade. Rad si eu.
-Crede-ma, nu o sa ma transform.
-Foarte bine.
Radem amândoi.
-Zack, vi azi ?
-Acum, Melisa. Trebuie sa plec. Scuze. Dacă îmi ziceai mai devreme veneam cu tine.
- E ok. zâmbesc
-Pa.
-Pa.
Cobor pe scări și ies din casa. Îmi pun cafeneau pe GPS și ma duc pe unde îmi zice. In 5 minute am ajuns la cafenea și intru. Ma duc la casa și cer un Frappuccino. Ma uit sa văd in jur vreo masa, toate sunt ocupate, dar spre norocul meu un grup de tineri tatuați se ridica sa plece. Ma duc înspre masa lor. Simt cum cafeaua fierbinte mi se scurge pe mâna și pe tricoul băiatului pe care a sărit.
-O doamne. Scuze. N-am vru..
-Du-te dracu.
-Vai! Cum îți permiți sa îl stropești cu cafea fierbinte?
Zice fata plină de tatuaje cu parul albastru in timp ce băiatul se îndreaptă spre baie.
Imi pun cafeau pe masa și ma duc după băiatul cu tatuaje și cu parul blond.
-Hei!
-Ce dracu vrei ?
-Imi pare rau. N-am fost atenta și ai venit si tu înspre mine si..
-Taci naiba. își șterge tricoul cu apa rece.
-Te ajut Eu. Ma intind sa iau o bucata de Hartie si sa o bag sub apa, dar el imi da peste mana luandu-mi Hartia si aruncand-o.
-N-am nevoie de ajutorul tau.
-Eu doar...
-Pleaca naiba odata!
Ies din baia băieților și ma îndrept spre o masa goală. Când dau sa ies o tipa ma apuca de încheietura mâinii si ma trage inspre ea.
- Nu îl băga in seama. Este puțin cam mult recalcitrant. zice ea.
Are parul negru si Suvite rosii. Este foarte frumoasa si in acelasi timp are foarte multe tatuaje si foarte multe piercing-uri.
-O sa incerc.
-Apropo, Eu sunt Cleo. Ei sunt Derek, Chris și Zayn.
-Kass. le zâmbesc tuturor.
-Ah! Perfect! Acum v-ati imprietenit! zice băiatul cu tatuaje când vine de la baie.
-Las-o in pace, Ash!
-Dupa ce a aruncat cu cafea in mine ? Nu prea cred.
Nici nu il cunosc pe baiatul asta, dar deja il displac din ce in ce mai mult.
-Ti-am zis ca a fost din greseala. incerc sa imi iau apararea cat de mult pot.
-Din greseala te-ai intalnit si cu noi, Nu?
-Ce intrebare e asta, Ash?
-Niciuna. Va astept la masina.
Ash paraseste cafeneaua ducandu-se la un BMW negru. Mereu mi-au placut masinile alea, poate intr-o zi voi conduce si Eu una.
-Si, Kass. Nu te-am prea vazut la camin. Esti anul 1, nu ?
-Da.
-Si esti de prin zona?
-A, nu. Vin din Los Angeles.
-Si presupun ca stai la apartament, Daca nu la camin?
-Āmm... stau in apartament cu fratele meu vitreg, dar o sa vin la camin Luna viitoare.
-Offf! Va interesează atât de mult viața ei! Ash a zis ca ne așteaptă la mașina. zice tipa cu par albastru.
-Ai dreptate. Hai sa mergem. Poate ne mai vedem Kass. Cleo îmi zâmbește.
Toți părăsesc încăperea. Ma uit la ceas și observ ca este 8:45. Ma decid sa plec și eu și sa ma îndrept spre facultate. Când intru in facultate ma opresc pe un pervaz și îmi caut orarul. Primul curs este Anatomia omului. Ma uit sa văd sala. 41A. Unde e 41A? Unde sunt eu este 12A. Deci ori ar trebui sa fie la etaj ori in cealaltă parte a facultății. Ma mai plimb puțin de-colo pana colo. Pana când ma decid sa întreb pe cineva de sala.
-Hei! Scuze ca te deranjez, dar îmi poți spune unde este sala 41A?
Un băiat blond cu ochi negrii se întoarce către mine și îmi zâmbește.
-Sigur! Vino cu mine. Și eu am curs acolo.
-Îți mulțumesc mult ...
-Liam. Și tu ești ?
-Kass.
-Ești in anul 1, nu ?
-Da.
-Eu sunt in anul 2. Știu mai bine facultatea. îmi zâmbește.
Ii răspund la zâmbet.
După ce mai mergem puțin prin facultate ajunge la sala.
-Aici e. Hai. Intra.
Îmi zice in timp ce deschide usa ca sa pot intra.
-Mersi.
Ma așez lângă Liam. Îmi scot caietul și câteva pixuri.
-Nu trebuia sa îți iei caiete azi. Și nici pixuri.
-De ce ?
-Pai profesorii acum ne zic doar ce avem de făcut. Nimic mai mult.
-Ău..
-Hei, după vrei sa mergi cu mine la o cafenea? Sa ne cunoaștem mai bine. Îmi zâmbește
-Ok, dar doar dacă îmi arați unde mai sunt salilele unde am ore. Chicotesc.
-Desigur.

In 15 minute un baiat cu gluca pe cap a carei fata nu se vede urca scările fără sa își ceara scuze ca a întârziat. Când vine langa mine si isi da gluga jos, Imi dau seama ca e Ash.
Se pune lângă mine. Poate nu ma mai recunoaște sau poate a înțeles ca am vărsat cafeaua pe el din greșeală.
-Iar tu!
-Las-o, Ash!
-Tu nu te bagă!
După aceasta mică certa amândoi își văd de treaba lor.

La sfârșitul cursurilor ma întâlnesc cu Cody la intrare.
-Hey!
-Hey!
-Ce mai faci? Cum ți-a mers ziua ?
-A fost ok. Ai avut dreptate, nu am avut nevoie de caiete.
Începem sa radem.
-Ok, deci unde vrei sa mergem ? La ce cafenea ?
-Nu știu, alege tu. Tu Cunoști mai bine orasul asta.
-Ok. Hai!
Deschide o mașina neagră. Ma duc in partea dreapta a mașinii și urc.
In drum spre cafenea, gura mi o ia înainte.
-De unde îl Cunoști pe Adam?
-E o poveste lunga, dar suntem frați vitregi.
-Pe bune ? E o persoana oribila. Scuze ca spun asta, dar asta e adevarul.
-Știam deja. Rade. Dar tu de unde îl știi ?
-Am vărsat din greșeală azi dimineața cafea pe el. Și a început sa fie cam recalcitrant. Adica nu vreau sa zic ca Eu nu as fi fost Daca cineva ar fi aruncat cu cafea in mine, dar as fi inteles ca e din greseala mai ales ca nu ma cunoaste.
- Asa este firea lui, mai agresiva.
-Presupun ca ai dreptate. zambesc.

Cand ajungem la facultate ne uitam dupa o masa libera. Cand ne asezam, Liam da comanda de 2 Frappuccino. Ma bucur ca ne place aceasi bautura.
-Deci, Kassandra, spune mi cateva lucruri despre tine.
-Pai... nu prea stiu ce sa zic. Nu sunt intr-o relație prea buna cu fratele meu, am avut doar un iubit pana acum...
-Poftim? ma întrerupe. Doar un iubit? rade.
-Dar tu cate ai avut?
-Nici prea putine, dar nici prea multe. Cred ca 5 si cu toate am avut relatii de lunga durata, iar in prezent sunt cu cineva.
-Uuuu, cu cine?
-E o tipa care este la Harvard, Isabel.
-Pot sa vad o poza cu ea?
-Sigur.
Isi deschide telefonul si imi arata o poza cu Isabel si cu el. Amandoi sunt foarte frumosi si parca se potrivesc unul cu celalalt.
-De cat timp sunteti impreuna? De vreo 3 ani.
-Ma bucur pentru tine, Cody.

Peste o Gramada de timp, ajung in sfarsit acasa. Ma rog...casa fratelui meu. Ma duc direct in camera "mea". Imi dau jos hainele si ma pun direct in pat.

Străinul de lângă mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum