(5)

165 12 32
                                    

היי חברים, קצת הודעה קטנה,.
לצערי אני  עכשיו בבית החולים ואני מקווה שתבינו שכנראה לא אוכל לעלות הרבה פרקים עד שאצא מכאן, מסיבות מובנות.
*****************************************
שם: דוויד בואי  //  David Bowie.

חברי הלהקה: זמר יחיד.

שנות פעילות: 1964-2016.

ז׳אנר: רוק, פופ, הארד רוק.

היסטוריה בקצרה: יצירותיו של בואי התפרסו כל יותר מסוגה מוזיקלית אחת, השינויים המושגיים, החיצוניים והפנימיים שעבר ובעיקר הדרך שבה גילם אישיויות שונות, העניקו לו את התואר; ״הזיקית של הרוקנרול״. פרפורמר, שחקן, זיקית, גיי אייקון, חייזר - כל זה טוב ויפה, אבל בואי זכה להיות כל הדברים הללו קודם כל בגלל שהיה מוזיקאי ענק. לא משנה כמה מסומם או תאב תהילה הוא היה באותו זמן, הוא תמיד היה בשליטה על מה שהוא שר והשמיע- הוא כתב וניגן בהרבה יותר מכלי אחד, הפיק, עשה קסמים עם הקול שלו ושינה חיים שלמים.

עובדות מעניינות:
א. כשבואי היה בן 14 הוא וחבר שלו היו מאוהבים באותה נערה. אחרי שהדברים התגלגלו והעניינים התחממו, התפתח בין השניים ריב רציני, ובזמן חילופי המהלומות נחבטה עינו השמאלית של בואי על ידי אגרופו של חברו, שענד טבעת מתכת (שפגעה בעינו של בואי). עינו של בואי איבדה את היכולת לזהות גוונים שונים, ועל אף שצבע העין נותר כחול, האישון שנפגע הורחב ויצר רושם כי צבעה צבע חום כהה, מה ששיוו לעיניו מראה מיוחד ובהמשך הפך לסמל המסחרי ביותר של בואי.

50 זמרים ולהקות ישנים שחובה להכיר!Where stories live. Discover now