Bölüm Şarkısı = Laurel:Fire Breather 🔫
Kalktığında hemen üzerini giyip aşağı kahvaltıya indi. Artık bu evde yaşıyordu ve ne oluyorsa bilmeye hakkı vardı. Aşağı indiğinde burak ve yamaçın gülerek sohbet ettiklerini gördü. İnadı geceyemiydi? Üstüne düzeltip neşeyle yerine oturdu ve konuşmaya başladı.
- Günaydın!
- Ooo gece hanım:) sizleri aramızda görmek ne güzel:)- Teşekkür ederim burak:)
Ç
Gece kahvaltısını ederken yamaç ise arada geceye bakıyordu. Tuhaf bi kadındı bunu dün geceden anlamıştı. Çayından içip konuşmaya başladı.- Akşam hazırlan
Gece şaşkınlıkla yamaç baktı. Elindeki çatalı bırakıp konuşmaya başladı.
- Neden?
Yamaç kaşlarını çatıp geceye baktı. Oyun mu oynuyordu? Yada saf falanmıydı?
- Sen dediğimi yap yeter!
Gece önüne dönüp kahvaltısına devam etti. Masada hareketlilik olunca dikkatini masaya çeviriyor yamaç kalkmış gidiyordu. Ama yanına baktığında burak kahvaltı etmeye devam ediyordu. Akşam ile ilgili bilgi almak istiyordu. Merakına yenik düşüp burağa sormaya karar verdi.
- Burak? Bu akşam ne var?
Burak portakal suyunu içip bardağı kenara bıraktı ve geceye dönüp konuşmaya başladı.
- Yemek organizasyonu.
- Ee tamam niye baştan söylemedi peki?
- Senin için ilk deneyim
- Anlamadım
- Akşam ki yemek çalıştığımız karanlık adamlarla olacak. Bi mafya üyesi olduğunu düşündüğümüz bize dost görünen biri var. Onunla ilgili bilgi edinip bize söyleyeceksin.- Aç kurtlara meze oluyorum yani
- Merak etme biz orda oluruz. Ama ne olursa olsun kendini koru
- Merak etme:)
Gece kahvaltısını bitirip akşama hazırlanmak için odasına gitti. Üzerine giyebileceği bi elbise aradı. Gözü bordo göğüs dekoltesi iddialı elbisesine kaydı. Akşam için bu elbiseyi seçti. Ayakkabılarını siyahtan yana kullanarak kobinini kenara bırakıp duşa girdi. 15 dakikalık duşun ardından odasına geçip üzerini giyeceği sırada kapı aniden açıldı. İçeri giren yamaçla gece bornoza daha çok sarıldı.
- Bu ne cüret! Kendin diyorsun odama izinsiz giremezsin diye. Ama sen yapıyorsun!
- Bence akşam böyle gelmelisin.
- Ne söyleyeceksen acele et. Akşam için hazırlanmam lazım.
- Sana bunu getirdim.
Elindeki bıçağı görünce neye uğradığını şaşırdı. Gece derin bir nefes verip konuşmaya başladı.
- N_ napıcam onu ben?
- Bunu jartiyer midir nedir oraya sakla eğer saldırman gerekirse bunu kullanırsın.
- Tamam!
- Tamam acele et.
Yamaç çıktıktan sonra gece kenara bıraktığı konbinini giyip makyaj masasına oturup makyaj yapmaya başladı. İşi bittiğinde kenarda duran yamaçın geldiği bıçak dikkatini çekti. Ne yapacaktı bunu? Hiç düşünmeden göğsüne sıkıştırıp gözükmeyecek şekilde sakladı. Siyah eklem yüzüklerini takıp aynadaki görüntüsüne baktı. Fazla idallıydı. Deri ceketini giyip ağır adımlarla aşağı ilerledi. Aşağı indiğinde burak onu baştan aşağı süzdü ve küçük bi ıslık çaldı. Yamaç ise sadece geceye bakıyordu. Yamaç toparlanıp gidelim komutu veridi. Yamaç ve gece arkaya binerken burak ise öne bindi. Adamları olan yakup ise onlara şoförlük yapıyordu. Yamaç ön tarafı kontrol edip gecenin koluna dokundu ve konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Gözyaşları
FanficGecenin karanlığında yolu bulabilirsen şanslısın demektir... Ama karanlığında kaybolursan o zaman ölmüşsün demektir...