Výkend utekl jako voda, a už musím jít zase do školy.
Oblékl jsem si na sebe uplé černé kalhoty,bílé tričko a na to ryflovou bundu a na mé blonďaté vlasy jsem si nasadil kšiltovku supreme.Učení jsem si už připravoval včera večer,takže pohoda.
Na snídani jsem kašlal a rovnou si obul bílé botasky a vyrazil jsem si to do ty mučírny, tedy aspoň pro mě to byla mučírna...
U školy jsem byl za deset minut.
Bundu jsem si sundal a pověsil ji do mé skříňky. Boty jsem si nepřezouval naco taky ? Ať mají co uklízečky uklízet...Ano, mám blbou náladu, určitě dneska nebude výjimka a potkám gang šikanátorů.
Možná ta přezdívka přijde někomu vtipná ale v reálu to je spíše smutné.Zalezl jsem do třídy se skloněnou hlavou, nechci aby si mě hned všimli, ale asi mi to nevyšlo...
"Ale ale ale koho to tu vidíme ?"
Řekne jejich vrchní hlava Will.Nic jsem mu neodpověděl, vím že dělám blbě, ale co už.
"Neumíš snad mluvit ?" Přecedil mezi zuby."S magorama se nebavím "
Ani jsem se na něj nekoukal a odešel ze třídy, stejně by mi ta hodina byla k prdu."Co si to řekl ?!"
Doběhl mě...do háje.
Zrychlil jsem krok a měřil si to na záchody.
Ale to jsem ještě netušil co se tam stane.Bouchl jsem dveřmi a šel k umyvadlu.
"Nebudeš semnou takhle mluvit, budeš mě poslouchat ! Jsi jenom maminčin mazánek co si usmyslí všechno !" Každý slovo to rána...
Nemohl jsem se nějak bránit ... vždyť je o dvě hlavy větší. Ano, propadl a šel k nám do třídy, a od té doby se všechno posralo, díky němu.
Pro všechny jsem teď jenom maminčin mazánek, nevím proč vždyť ani s nima nemluvím natož být jejich mazánek ? Taková blbost.
"Doufám ze máš dost smrade"
Plivl na mě.
Co jsem kdy komu doprdele co udělal ? Že mám život na sračky. A tenhle psychopat mě mlátí...Nějak se zmenšila aktivita lidi😔❤️
Nevím jestli furt psát, jestli vás to ještě furt baví...
Potřebuju vaše hlasy, názory! 😇
Pak budu vydávat častěji❤️
Ale to neznamená jen u téhle knížky, na mém profilu jich je více !😂❤️
Ale i tak děkuju nuu❤️
ČTEŠ
????????Minulost se vrací????????
FanficByl to neobyčejný kluk, moc nekomunikoval s lidmi, dokonce ani se svými rodiči. Ale jedna parta na střední Se rozhodla mu život více zkomplikovat, začaliho šikanovat, brali mu kapesný, kopali do něho a dokonce používali své kapesne nože.... Chlapc...