Най-после!

478 27 13
                                    

Познайте кой се върна! 😂😂😂Значи сигурно съм за убиване, но не знаех как да продължа, а и не смеех. Първо да кажа, че може и да не личи, но аз съм нежна душа по принцип и това изобщо  не ми е в стила. Дори не знам защо я започнах. Може би исках да изпробвам себе си. И предварително се извинявам за това, което ще последва поради две причини: 1. Ще го прецакам :)) и 2. Дори аз не си представям тези двамата в такава ситуация, но е късно да ги сменям. Дано нямате нищо против, че замесвам образите  на Джин и Те в такова чудо. Всъщност  изобщо не са те, така че... бе дано да спя спокойно после 😁😁 Айде почвам.

Двамата ги бутнахме на спалнята и се спогледахме заговорнически.
-Техьонг, в шкафчето от твоята страна има едни играчки. Ще ги извадиш ли ако обичаш?-помоли Джин, след което изпука врата си. Аз кимнах и се пресегнах да ги взема. Отворих шкафа и видях наредени два чифта белезници, няколко от вратовръзките на Джин, черни кожени колани за тяло (не знам как се нарича това чудо) и нещо като камшици.
-Тук има цял магазин. Какво ти трябва?-попитах аз.
-Дай две вратовръзки.-отсече той, шляпвайки едното момиче по дупето. Тя изскимтя и се обърна с гръб към него, като се надупи.
-Хареса ти, а?-попита я той. Тя кимна. Джин я удари пак. По-силно. -Когато те питам нещо ще отговаряш! Разбра ли?
-Д-да.-каза тя.
-Как се казваш?
-Луиза.
-Луиза..-повтори той, облиза се и пое вратовръзката от ръката ми. Хвана ръцете ѝ и ги завърза за рамката на леглото. Прокара ръце по нейните, отметна косата ѝ на една страна, след което спусна ръцете си към подмишниците ѝ, стигайки до гърдите. Стисна ги леко и се отърка в нея. Луиза изръмжа, а Джин се подсмихна. Нацелува целия ѝ гръб адски бавно. Разтвори краката ѝ облиза мястото. Започна да вкарва и изкарва езика си, докато момичето се гърчеше.
Аз от своя страна накарах моето момиче да легне по гръб. Завързах ръцете ѝ.
-Как се казваш, принцесо?-попитах аз, стоейки на милиметри от лицето ѝ. Дъхът ми се удряше в кожата ѝ.
-Айви...
-Имаш прекрасно име. Прекрасно като тялото ти.-прошепнах в ухото ѝ и захапах меката му част. Спуснах едната си ръка надолу и вкарах два пръста в нея, движейки ги бързо. Айви започна да стене. Целунах я страстно, хапейки устните ѝ.
-Джин..м-моля те..
-Брой, бебчо.-каза той и започна да я зачервява с всеки удар все повече. Луиза послушно броеше. Влезе в нея без предупреждение, като се забиваше зверски в нея. Тя викаше името му и стискаше металната пръчка от рамката на спалнята. Джин се наведе към нея и уви косата ѝ около юмрука си.
-Чия си ти?! Чия??
-Т-твоя..!
-Точно така. Ти си моя! И ще правя с теб каквото си поискам. Никой няма да те чука по-добре от мен. И винаги ще се връщаш за още... Ще се пристрастяваш... и ще ме молиш. Ще викаш името ми, докато свършвам в теб..-през цялото време едновременно с това се движеше светкавично в нея. След известно време дори не ги чувах, защото бях прекалено зает , за да им обръщам внимание. Бях оставил смучки и следи от зъби по цялото тяло на Айви, която не можеше да си поеме дъх от целувките ни. Ритмичните ми тласъци я караха да се гърчи като змия. Видях удоволствие изписано на лицето ѝ. Не болка или стичащи се сълзи. Тогава осъзнах, че съм се размекнал. Вече не наранявах. Исках да се чувстват добре.
Що се отнася до Джин.. той направо попиля Луиза.  След като се почистиха, момичетата легнаха една до друга и заспаха. Бяха капнали.
-Какво беше това?-попита ме Джин с вдигната вежда.
-Секс?
-Знаеш какво имам предвид. Наблюдавах те.. не си същия. Защо я пожали?
-Не е твоя работа. Лягай да спиш.
Джин ме хвана за ръката, но аз се дръпнах.
-Облечи нещо, за бога.
-Сега за това ли се хвана. Я кажи какво става?
-Лека нощ, Джин.-казах аз, омотах си кърпа около кръста и излязох.

Сори, оплесках я. Изобщо не очаквах това да се получи. Толкова чакане за нищо. 😐😐По-нататък ще се реванширам.

Дяволът носи Gucci Où les histoires vivent. Découvrez maintenant