Se aproprie ora 8 si eu încep sa ma pregatesc pentru iesirea în oras.
Întru la duş si las apa calduta sa alunece pe trupul meu pentru a ma releaxa. Dupa ce termin dusul ma îndrept spre dresing si îmi aleg o rochie mulata. Dupa ce o îmbrac îmi ondulez parul si ma machez .
Aud cum cineva suna la sonerie si ma îndrept spre usa deschizand-o .
Kira vinespre mine si ma saruta pe obraz facand si eu la fel
k. Wow îti sta foarte bine
EU. Multumesc si tu esti frumoasa
Kira este îmbracata tot într-o rochie mulata din dantela asortata cu I pereche de pantofi negrii de catifea si un cooker de perle albe. Iar parul este întins cu placa.
mai stam cateva minute în care asteptam taxiul pe care lam sunat recent. Un claxon ne avertizeaza ca taxiul a ajuns si iesim pe usa casei si ne urcam în masina. Dam adresa soferului si în 10 minute ajungem. Dupa ce platim soferului ne îndreptam spre cafeneaua noastra preferata întrand înauntru.
încaperea este foarte frumoasa decorata cu faianta asortata în 2 culori rosi si negru iar din tavan atarna cateva candelabre de Ultima generatie aurii.
Cautam cu privirea o masa libera si gasim una libera într-un colt Putin mai retras si ne asezam.
spre noi se îndreapta chelnerul si spune.
Chelner. Buna bomnisoarelor ce ati dori sa,serviti ??
EU. O ciocolata calda cu frisca
k. Si eu la fel
dupa ce chelnerul ne aduce bauturile mai vorbim ce mai vorbim si deodata la nada noastra apare Mauricio si cu Andrei prietenul lui. Ei se aseaza comfortabil pe scaune si mauricio spune. M. Ce faceti fetelor
Eu&K. Bine voi baieti ??
M&A. Ne plictisim
EU. Ce ar fi daca am merge la mine la un film ??
Toti. Suna bine hai sa mergem
Ne îndreptam spre masina lui mauricio acesta întrand pe locul soferului . Eu doresc sa întru în spate alaturi de Kira cand Mauricio spune.
M. Nu, nu Amanda tu vi în fata.
EU. Bine sefu cum spui tu
pornim spre casa şi pe drum radem si ne simptim bine împreuna.
odata ajunsi acasa intram înauntru si restul seaseaza pe canapea .
EU. Ma duc sa ma schimb pana atunci cautati in film
urc sus si îmi iau o pereche de pantaloni scurti si un tricou largut si cobor în bucatarie pentru a face opocorn. În timp ce astept ca popcornul sa, se faca simpt cum talia mea este cuprinsa de 2 maini puternice care îmi dau un fior puternic care se împrastie ptin tot corpul.
M. Ce faci singura aici frumoaso
EU. Popcorn. Dar tu?
M. Te cautam pe tine
Spune si se aproprie mai tare lipindusi corpul lu ide de al meu
Deja îi simpt respiratia pe ceafa mea cea ce ma face sa îl iubesc si mai mult.
Ma întorc cu fata spre acesta si dau de ochii lui mknunati . Simpt cum ma pierd în ei fara sa îmi dau seama iar el se uita adanc în ochii meu .
Ticaitul aparatului neanunta ca popcornul sa terminat iar eu ma trezesc la realitate.Mauricio duce bolul cu popcorn în living iar eu Raman pentru a face ciocolata calda
Revin si eu în living si las tava cu paharele pe masuta de sticla si ma asez pe canapea. Kira statealanga Andrei si eu la un petru de Mauricio.
Filmul începe si doar lumina televizorului se mai vedeîn camera.
Mauricio se apropie mai mult de mine pana trupurile nostre se lipes unul de altul stand îmbratisati. Simpt cum pulsul meu se mareste iar inima mea parca vrea sa iasa din piept. Oare de ce simpt toate aceste trairi în prezrnta acestui baiat ?? Oare ce îmi face?
Simpt cum seuita atent la mine si îmi indrept privirea spre el. Se aproprie de urechea mea si îmi spune.
M. Esti atat de frumoasa
Eu încep sa zambesc si deja simpt cum fluturi din stomacul meu sau activat facanduma sa rosesc.
Eu ma uit la el si îi spun încet.
EU. Si tu esti dragut
Kira cu Andrei ne spun ca ei pleaca lasandu-ne singuri.
M. Amanda pot sa dorm la tine daca nu te superi ??
EU. E ok. Eu ma duc sus vino si tu cand tie somn
Ajung în camera mea si ma schimb într-o pereche de pijamale scurte bagandu-ma în pat .
Aud cum usa camerei se deschide intrand pe ea Mauricio.
Stinge lumina iar dupa îsi da pantaloni jor ramanand doar în boxeri. Îsi da si tricoul jos iar eu deva simpt cum mor încet trupul lui care arata atat de bine acele patratele îi dau un aer de baiat rau pedinafara si bun pedinauntru. Se aseaza langa mine în pat iar mainile lui se încolacesc în jurul meu spunand.
M. Noapte buna printesa
EU. Noapte buna frumosule
Iar lumea viselor ne absoarbe pe amandoi.
YOU ARE READING
Dragoste Printre Lacrimi
RomanceCe este iubirea ? Este un vis si o parere ,o haina stralucita aşezata peste durere. Şi pâna la urma ce este iubirea ? Este doar un sentiment care nu are rabdare .Te arde dorul de persoana iubita cand stai noptii în şir si te gandesti privind stelel...