Ceasul suna fara încetare anuntanduma ca este timpul sa ma trezesc. Îmi este lane si prea somm pentru a ma rodica din pat asa ca mai poposesc cateva minute bune hoinduma în pat încercand sa dorm.
Ma ridic din pat furioasa pe alarma care m-a trezit si ma duc la sifonier pentru a îmi alege tinta de azi. Ma îndrept spre baie pentru a îmi face rutina de dimineata si sunt gata în 30 de minute. Cobor în bucatarie mananc un repede un iaurt cu ceriale si sunt gata as plec la scoala.
Odata ajunsa la scoala îmi iau cartea si caietul de de Istorie si ma îndrept spre clasa mea. Ajung în clasa si ma asez în banca mea asteptand sa înceapa ora. Primele 2 ore se termina cu bine si eu ma îndrept la cantina unde ma voi întalni cu, Kira pentru a manca. În drum spre cantina butonand telefonul deodata un piept imens si puternic se loveste de mine facandu-ma sa îmi scap telefinul pe jos. Ma aplec dupa telefon si cand îmi ridic privirea vad un baiat înalt bine lucrat blond cu ochii albastri.
Anonim. Scuze nu am vrut.
EU. Nui nimic data vitoare fii mai atent pe unde mergi. Spun vrand sa plec dar el ma trage de mana înapoi si îmi sopteste la ureche.
Anonim. Poate chear asta am vrut sa se întample.
EU. Dami drumu fraiere
Anonim. Ai grija cum vorbesti nu ma cunosti chear deloc.
Îmi îndrept privirea de la aceasta persoana si abserv cum Mauricio vine spre noi foarte nervos si îi aplica cativa pumni baiatului. Dupa ce acesta cade jos Mauricio ma ia de mana si ne îndreptam spre cantina.
Odata ajunsi cautam cu vrivirea o masuta libera si ne asezam la ea.
M. Ce a vrut ala de la tine??
EU. Nu stiu s-a lovit pe hol de mine si dupa cand am vrut sa plec ma tras de mana si mia spus ca poate asa a vrut el sa ,se întample
M. Ok lasa ca o sa vada el daca mai are treaba cu tine .
EU. Multumeac.
Dupa ce terminam de mancat ne ducem la restul orelor care decurg normal.
Ma îndrept spre casa si vad cum în fata mea se opreste o masina Jaguar negru. Gheamurile fumuri se lasa în jos si se aude o voce Putin mai groasa care spune.
Anonim. Hei papusa, te fac o tura.
EU. Fao pe mata o tura, nu pe mine.
Tipul blond se da jos din masima lui luxuasa si se îndreapta spre mine.
Se aproprie mai tare de mine si ma plinde de mana spunand
Anonim. Mai,mai ce fata rea. Asa te-a invatat mamica ta sa te comporti?.
EU. De la mama am învatat un lucru de valoare . Sa nu bag fraieri in seama
Simpt cum mana mea este stransa tot mai tare si pe fata acestui tip se vede cu ochiul liver ca nu ia comvenit ce iam spus.
EU. Iati mainile alea jegoase de pe mine idiotule
Anonim. Pe cine faci tu jegos ??
Eu. Pe cine vreau eu. Si acum dami drumu orcum mi-am pierdut timpul cu tine.
Anonim. O sa ne vedem cat de curand stai linistita papusa si apropo ma numesc Alin.
Cu ultimele vorbe se îndreapta spre masina sa si porneste lasand în urma sa un nor mare de praf amestecat cu fumul masini sale. Ajung acasa nervoasa pe acest tip pe nume alin si îmi arunc hainele unde apuc ducandu-ma la bucatarie pentru a îmi pregati un fres de portocale.Intre timp mi se face foame si ma apuc sa prepar cartofi la cuptor . Dupa ce am pus cartofi la cuptor usc în camera si intru la dus.
O jumatate de ora mai tarziu.
Ies din baie si ma îmbrac cu o pereche de pantaloni scurti si untricou putin mai larg. Cobot jos si abserv ca mancarea mea este gata. Dupa ce termin de mancat îmi asez frumos farfuria în masina de spalat vase si decid ies în la un suc cu prietena mea Kira in oras deoarece este sfarsit de saptamana si maine nu avem ore.
YOU ARE READING
Dragoste Printre Lacrimi
RomanceCe este iubirea ? Este un vis si o parere ,o haina stralucita aşezata peste durere. Şi pâna la urma ce este iubirea ? Este doar un sentiment care nu are rabdare .Te arde dorul de persoana iubita cand stai noptii în şir si te gandesti privind stelel...