Dimineaţa:
Ma trezesc din visele mele simpţind cum razele soarelui se jucau pe fata mea. Vreau sa ma ridic dar atunci realizez ca sunt captivă in bratele lui Mauricio. Dupa ce ma chinui cateva minute pentru a evada ma dau batuta.
Îl priveam. Era atat de dulce cum dormea parca e un ingher.
Sunt trezita din a mai visa cu ochii deschisi de un glas duios care spune.
M: Buna dimineata
Eu: Buna dimi. Vrei o cafea ?
M:daca e de la tine da.
Mergem jos si incepem sa me bem cafeaua între timp telefinul lui Mauricio suna.
Convorbire:A:heyy bro desiara avem pentrcere
M: unde si la ce ora
A:la mine la piscina. la 20:30
M: OK ne vedem acolo. papa
Convorbire incheiata.M:desiara avem petrecere!
Eu: dragut
Mai vorbim cate ceva si incepem sa facep demancare.Timpul trece mai repede decat credeam si deja este ora 19
Intru la baie pentru a face un dus scurt iar Mauricio se duca acasa pentru a se pregati urmand sa buna as ma ia la ora 20.
Am terminat dusul si ma îndrept spre sifonier si imi aleg o rochie mulata neagra din dantela. Incep sa imi fac un machiaj mai natural ruj rimel si fard de sprancene , parul il ondulez si adu clocsonul masini lui Mauricio.
Iesind din casa incep sa ma holbez la el e atat de dragut si de elegant
Dupa 20 de minute ajungem la Andrei la piscina unde era o multime de adolescenti uni find deja ametiti.
Fumul tutunului amestecat cu mirosu alcoolului si cel de heroina se simpte puternic si imi ajunge pana în fundul plamanilor cu fiecare respiratie.
Intram inauntru iar Mauricio se duce sa vorbeasca ceva cu Andrei.
Eu ma duc si o salut pe Kira care era acompaniata de un baiat inalt si blond .
Dupa ce o salut încep sa il caut pe Mauricio cu privirea dar niki urma de el. Am hotarat ca am as merg sa ami iau ceva de baut si dupa ies afara la o tigara.
Ma indrept spre masuta pentru sumat
Panandumi energizantul pe masa si imi aprind o tigara. Trag 2 fumuri incepand sa ma joc cu el dar deodata un vajait se aude in spatele meu.
Eu: Mauricio tu esti??
dar nu nu era el si nimeni alcineva e doar imaginatia mea.
Imi termin tigara aruncand chistocul pe jos cu dorinta de a intra inauntru.
Deodata simpt un miros intepotor si deja nu mai puteam sa ma tin pe picioare. Totul devine negtu si cu ultimele mele forte incerc sa zic in cuvant dar prea tarziu.Mauricio:POV
termin de vorbit cu Andrei despre o afacere si ma indrept spre bucatarie.
Imi iau un pahar cu alexandrion combinat cu votca si incep sa o caut pe Samanta.
Unde o fi fata aceasta ??
Observ cum Kira se saruta pasional cu un tip blond si ma duc la ea tragando de mana
M:unde e Samanta
K: de unde sa stiu eu ?
M: nu tu esti prietena ei?
K: am vazuto cand iesia afara. Daca o gasesti spunemi si mie.
Am iesit afara dar nu e nu e nicaieri.
Prin minte imi trec 100 de ganduri dar ma hotarasc sa pun mana pe telefon si imi pun baieti sa o caute.
YOU ARE READING
Dragoste Printre Lacrimi
RomanceCe este iubirea ? Este un vis si o parere ,o haina stralucita aşezata peste durere. Şi pâna la urma ce este iubirea ? Este doar un sentiment care nu are rabdare .Te arde dorul de persoana iubita cand stai noptii în şir si te gandesti privind stelel...