Amalia se dădea pe skateboard pe trotuar căutând case în care putea găsi niște lucruri pe care le-ar putea vinde pentru niște bani.Vedeți voi ,Amalia a crescut intr-o familie obișnuită,dar după ce-a murit mama ,tatăl ei a început să bea.Ea căuta în casele care aveau garajele deschise ,furând lucruri care erau mici și nu aveau o valoare prea mare.Banii pe care îi primea din obiectele vândute îi lua tatăl său care în loc să cumpere cele necesare prefera să-și petreacă nopțile în beții.Amalia ocolea casele care erau păzite de câini,chiar și cea mai mică rasă, prin latratul câinelui ea risca să fie prinsă.Odată ea a furat un ceas Rolex care era pe marginea unei piscine ,ea l-a dus la amanet făcând mulți bani pe el.După o perioadă de timp banii se terminaseră și fu nevoită să caute din nou niște lucruri.Ieșind din casă găsește un cuțit pe prag pe care îl luă .Amalia se urcă pe skateboard și plecă în călătoria ei de mărunțișuri.A căutat toată ziua ,dar în zadar.Când se gândea că nimic nu mai poate fi mai rău de atât incepu să plouă.Ea văzu la capătul străzii o casă veche care părea părăsită,se gândi că ar fi o idee bună să se adăpostească înăuntru pentru o vreme.Se apropie de ușa din față și intră in casă.Lăsă skateboardul la intrare și cercetă casa cu lanterna ,ea nu era o fată care ar face rău cuiva dar ținea cuțitul strâns in caz că cineva ar fi fost în casă.Se simțea mirosul de mucegai și lemn putred,Amalia mergea încet pentru a nu face mult zgomot, în caz că ar fi vreun om al străzii in această clădire.Trecu pe lângă un subsol și dintr-o dată simți că i se oprește sângele în vene ,orice ar fi nu trebuie să se coboare acolo, se gândi ea.Căutând peste tot nu găsi nimic așa că se ridică la etaj,văzu o cameră puțin mai îngrijită și se decide să intre în ea.Când intră vazu un birou ,două scaune și o minibibliotecă,uitânduse în fața biroului vede o cameră de filmat nouă neacoperită cu praf.Făcu doi pași în urmă și începe să numere în gând până la o sută.În timp ce număra asculta atent dacă nu se aud pași în clădire.Ajungând la o sută nu se opri și continuă să numere,asigurându-se că nu se află nimeni în afară de ea.O punea pe gânduri faptul că o cameră nouă și scumpă se află in această casă.Se gândi că niște vânători de fantome speriindu-se ,lăsară camera de filmat și plecară.Aceasta era singura explicatie logică,era atât de curioasă încât în cele din urmă pune cuțitul pe birou ,luă camera și se ghemui sub birou.Aprinde camera ,dă volumul la minim și începe să privească ce se află pe acest aparat ...