Melek misin Şeytan mı?

193 9 0
                                    

Yine etrafa kızları eritebilecek gülümsemesiyle bakıyordu.Ama bana değil. Onun kalbinde bana yer yok.O şeytanın ta kendisine aşık.Ama ben meleğim. Bembeyaz kanatları olan bir melek.Masum ve onun gözünde güçsüz bir melek.Oysa şeytan.Simsiyah kanatları be delici bakışları olan.Ama yine de gülümsemesi herkesi eritebilir.Melekler hariç. Benim dışımdaki meleklerin ondan nefret ettiklerine adım kadar eminim.Meleklerin şeytanlara aşık olması yasak.Dokunması bile yasak.Ama ben ondan vaz geçemiyorum.Sarı saçlarında ellerimi gezdirmeyi o kadar çok istiyorum ki.

Demek istediğim buyken ben sadece

"Hayır Ange saçmalama melekler şeytanlara aşık olamaz"diyebildim. Ama ben oldum

"Özür dilerim ben ona öyle baktığını görünce-"

"HAYIR!!!"

"Özür diledim ya Kate abartma"

"Daha kaç kere söylemem gerek benim adım Katie"

"Ama sen bana Ange diyorsun"

"Bunu sen istedin istemiyorsan Angela da diyebilirim benim için hava hoş"

"Hayır iyi böyle"

Hızlıca ayağa kalktım ve okula doğru yürümeye başladım. Ben Katie 16 yaşındayım ve bir meleğim. En yakın arkadaşım Ange de bir melek ama Logan... O bir şeytan ve ben ona deliler gibi aşık oldum.Oysa Serena adında bir şeytanı seviyor.Benim onu sevmem melekler konseyine karşı gelmem demek.Umrumda bile değil.Kalbimin neyi seçeneğine bir konsey karar veremez.Ve benim kalbim Logan'ı seçti. Odama girip hemen pencere kenarına geçtim. Bu saatlerde hep uçar. Düşündüm de ben neden yapmayayım.Pencereyi açıp dışarı doğru süzüldüm demek isterdim ama çıkmamla Logan'a çarpmam bir oldu.

"Aman tanrım özür dilerim seni görmedim"

"Bu saatte burada ne arıyorsun?"

"Sadec uçuyorum"

"Iyi"

Bu tavırlarının sebebi melek olmam eminim.Öyle ya da böyle ven asla vaz geçemeyeceğim.

Melek misin Şeytan mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin