Buna inanamıyordum herkes uçuyordu etrafımda bense yerde yürüyordum. insanlar bana neden yerde yürüdüğüme dair sorular soruyordu ve ben onlara sadece hasta olduğumu kanat diplerimde acı hissettiğim yalanını söylüyordum.Korkuyordum doğrusu.Gri kanatlarımdan utanıyordum.Hele ki Angeladan.Loganın görmesinden her şeyden.
"Katie hemşirenin odasına gidip kanatlarını gösteriyorsun.Gerekirse odana gidip dinlenirsin."
Bay Armstrong'u dinleyerek hemşirenin odasına geldim.Hesaba katmadığım ise Logandı.Onun burada olacağı aklıma hiç gelmemişti.Hemşire bana bakınca elimdeki kağıdı uzattım.
"Kanatlarını aç" komutu ile ne yapacağımı şaşırdım.Gerçekten açmaktan korkuyordum.Fakat kanat diplerimde bir ağrı vardı.Bu sadece bir yalandan ibaret değildi.Fazlasıyla utanarak kanatlarımı serbest bıraktım.Logan hala odadaydı.Tanrı aşkına sorunum neydi benim? Açmam gerekiyordu.
"Senin kanatların gri" dedi hemşire sanki bilmiyorum.bunu vurgulamak zorunda mıydı lanet olsun ki Logan hala odadaydı.
"Daha önce hiç böyle bir şeyle karşılaşmamıştım.Bu nasıl oldu?Sen bir melek misin yoksa şeytan mı?"
"Melek.Yani sanırım bir meleğim."
"Sanırım?" Logan'ın sesi de konuşmaya dahil olmuştu.Hoş kahkahası ile birlikte.Hışımla arkamı döndüm.Aslında kızmamıştım ama dalga geçmişti benimle.
"Farkında değilsen diye söylüyorum.Kanatlarım gri"
"Bunu görebiliyorum tıpkı mavi ile çok yakıştığını Görebildiğim gibi"açıkçası buna ne diyebilirdim bilmiyorum.Giydiğim tişörtün rengine dikkat etmemiştim bile.
"Flörtünüz bitti ise MELEĞE ilaç yazacağım ŞEYTAN bey."bu kesinlikle bir flört değildi. Ayrıca onun şeytan benim de melek olduğumun farkındayım.Vurgulamasına gerek yoktu.
"Renk değişimlerinde acılar çok normalmiş.Fakat renk değişimi Anjaraksyonanın bir hediyesi.Ve Anjaraksyonanı bulduğuna göre sana hayatının anahtarı verilmiş olmalı.Bunun içinse 2 kural çiğnemen gerekir.Melekler kural çiğnemez küçük hanım.Ne yaptın?"aslında bunun cevabı hazırdı sadece karşımda olması ben biraz rahatsız ediyordu.
"Bir şeytana aşık oldum.Ve bir kural çiğneyerek başka bir kuralı çiğnemiş oldum."Vay canına bunu gerçekten söyledim mi?
"O şeytan da sana aşık oldu."demesiyle beynimden vurulmuşa döndüm.Az önce Logan bana aşık olduğunu mu söyledi?
"Bunu bilemezsin"diyerek karşı çıktım.Belki de başka birine aşık olduğumu düşündü ve o kişinin de bana aşık olduğunu?Hayır kesinlikle delirmiyorum.
"Hadi ama!eğer bu ben olmasaydım bunu bana bakarak söylemezdin"bunu ona bakarak mı söylemiştim?
"Ve evet.Ben de sana aşık oldum meleğim."meleğim mi?
"Yeter artık küçük bey.Derhal çıkmanızı istiyorum.Ve sen şirin melek.Başın büyük derde girecek."başım derde girecek olabilir ama Serena? Logan'ın da her erkek şeytan gibi ona aşık olduğunu zannediyordum.hemşire nihayet beni bıraktıktan sonra kapıyı hızlıca açarak dışarı çıktım.
"Lanet olsun Katie.Bir meleğe göre çok güçlüsün ve içinde çok fazla nefret barındırıyorsun."
"Adımı nereden biliyorsun?"
"Serena.Nefret ettiği insanları her yerde ezmeye çalışır."
"Benden neden nefret ediyor ki?"
"Çünkü ilk defa kendisine bir rakip çıktı.hem de bir melek"
"Ben ona rakip olamam Logan şu an tamamen saçmalıyorsun."
"Adımı söylediğinde kalbimin teklemesine neden oluyorsan evet bir rakipsin meleğim."bu daha önce hiç yaşamadığım bir duyguydu.Karşılıklı sevmek.
"Ben senin meleğin değilim.zaten artık bir melek olduğumu da sanmıyorum."
"Evet sen benim meleğimsin.ve hala bir meleksin.Değişen tek şey çok ünlü bir melek olacak olman.Ve benim sevgilim.Tanrım beni sevebileceğin aklımın ucundan bile geçmezdi."
"Doğrusunu istersen benim de "dememle yumuşacık dudaklarını dudaklarıma yaklaştırdı.Çenemi kendisine doğru çekip beni öpmeye başladı.çok yavaş ve nazikti öpücükleri.sanki esrarın etkisinde gibiydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melek misin Şeytan mı?
FantasíaMelek ve şeytan birbirlerine aşık olabilir mi? Yoksa sadece melek şeytana mı aşık olur.?