GEL DE İŞİN İÇİNDEN ÇIK

112 10 2
                                    

Justin ve Kelly hastanede;
Justin: Tamam, açıkçası buraya gelmeyeceğini bile düşünmüyordum. Ama bu yine de doğru söylediğini göstermez.
Kelly: Az sonra görürüz. Bu arada düğünü falan planlayacağız daha.
Justin: Ne düğününden bahsediyorsun sen, o çocuk benim olsa bile doğmıycak. Çünkü onu aldıracaksın.
Kelly: Asla. Bunu kızımıza yapmıycam.
Justin: İşte sonuçlar.
  ( Justin'in ağzından)
İnanamıyordum, o bebek benim kızımdı, bendendi, benim kanımdan bir parçaydı. Ama Selena, Selena benim için ondan daha önemliydi, Hem onunlada bir bebeğimiz olabilirdi, ondanda bir parçam olabilirdi, bebeği aldırtmak zorundaydım ama Kelly bunu yanıma bırakmazdı, Selena'ya herşeyi anlatırdı, onu tanıyordum.
Kelly: Ee daldın bebişim.
Justin: Kes sesini Kelly.
Kelly: E tabi baba olacaksın anlıyorum heyecanını.
Justin: Bu çocuk DOĞ-MA-YA-CAK bitti nokta.
Kelly: Aldıramam Justin!
Justin: O zaman git başkasıyla büyüt umrumda bile değilsiniz. Ve hayatımı mahvetmekten başka bir ***ime yaramıyorsunuz, şimdi yallah hadi.
Kelly: (Ağlamaya başlar) Sen, sen bu değilsin, Selena sana bunları yaptırdı biliyorum. Olamaz, ben nasıl giderim, nerde yaşarım. Sokakta açlıktan ölürüz.
Justin: Umrumda değilsin özellikle o sp**m parçası.
Justin eve gider
Selena: Neredeydin?
Justin: B-ben, ben mi?
Selena: .......
Justin: Ben şeydeydim ee nerde olucam ya şeyd-
Kelly: Sana sürpriz yapmak istedi bende BFF'in olduğum için onunla gittim bak sana minnoş bir ayıcık ve en sevdiğin çikolatadan aldı.
Justin: Evet ee beğendin mi?
Selena: Yaaa Justiin! Seni ısırırım çocuk. Dur şunları yukarıya çıkartıyım.
Justin: Tamam aşkım bu arada kurtardığın için teşekkürler Kelly.
Kelly: Önemli değil zarar görmeni istemiyorum, ama ondan ayrılmazsan çok kötü şeyler olabilir.
Justin: Senin Zayn ile akrabalık var mı ?
Kelly: Ne?
Justin: Boşver. Karnın büyümeye başladığında ne yapacaksın?
Selena gelir ama sadece Kelly görür
Kelly: Justin sen benim en yakın arkadaşımın sevgilisisin. Zaten suratına bakamıyorum. Senden nefret ediyorum, (yalandan ağlar) bana tecavüz ettiğinden beri nasıl söylerim diye düşünüyorum pislik! (ağlar pis şeytan dkncedcwnl) .
Selena: Kelly!

KADINIM ( Jelena Fanfaction )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin