Araştırmadan İnanmayın

39 6 2
                                    

Biri bana bu sözün kaynağını araştırabilir mi?!!!

Ya da siz araştırmayın ben araştırdım. Sahih olan hadis bu şekilde:

“Allah’ım! Benim taksimatım (eşlerim için yaptığım âdil paylaşımım) budur ve benim yapabildiğim de ancak bu kadardır. Ne olur, senin yapabildiğin ama benim yapamadığım hususlardan dolayı beni kınama!” (Tirmizi, Nikah, 42/h. no:1140)

Ben bu iki hadis arasında bir benzerlik göremiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben bu iki hadis arasında bir benzerlik göremiyorum. Neden acaba her şeyi duygusallaştırma gereği duyuyorlar?!

Bu Peygamber Aleyhisselam'a​ yapılan bir saygısızlıktır ve Peygambere iftira atmaktır.! Neden sadece hakaret edildiği zaman tepki gösterilir ki?! Peygamberimize en büyük saygısızlığı Müslümanlar yapıyorlar!

Müslüman olmayan biri olsa kâfir kafirliğini yapıyor diyicem ama maalesef Müslüman yapınca göze batmıyor.!

Size bunu paylaşanlara sert şekilde tepki gösterin demiyorum elbette davet metotlarıyla hareket etmeliyiz fakat eğer bunlar ilk çıktığında gereken tepki gösterilseydi bugün bu kadar yaygınlaşmayacaktı.

Bugün gençlerimiz namazlarında sevdikleri insan için değil ümmet için ağlayacaklardı. Bir fotoğraftan dolayı mı bu haldeyiz? Elbette hayır. Şeytanın hiç acelesi yok. Ümmetin gençlerine gaflet duygusu yavaş yavaş aşılandı.

Belkide kendimi ifade etmekten aciz kalıyorum. Bu durumda beni sadece düşünerek ve çevrenizi dikkatlice gözlemleyerek anlayabilirsiniz.

MASUMİYET ŞİARIMIZDIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin