Ilk arkadaş

33 5 7
                                    

iyi okumalar vote ve yorumlarınızı unutmayın "        seviliyorsunuz"

1 saat sonra

Yola çıkalalı daha bir saat oldu. Karşımdaki koltuğun arkasında bir tane tablet vardı. Nasıl açacağımı düşündüm ama bozarım diye karışmamaya karar verdim. Bir saattir yalnızca yolu izliyordum. Yanımda yaşlı bir teyze oturuyordu ve uyumuştu. Ben de, daha fazla canım sıkılmasın diye uyumaya karar verdim

    3 saat sonra

Otobüsün durma sesiyle uyandım. Camdan dışarı baktığımda mola verdiğimizi anladım. Teyzeye bakmak için başımı yana çevirdim, ama yanımda teyze yoktu. Benim yaşlarımda bir çocuk vardı.

Berk

+ Merhaba benim adım Berk. Sen uyuyunca başın teyzenin omzuna düşmüş. Hem omzu acıyormuş hem de senin daha çok rahat etmen için bana ricada bulundu. Bende yerimi o teyzeye verdim vee üç saattir uyuyorsun.

+ Bede ece. Öncelikle teşekkür ederim. Iyi olmuş yer değiştirmeniz. Teyze burada kalsaydı daha çok omzu ağrıyacaktı  ve de bayağı uyumuşum. Sana rahatsızlık vermedim de mi?

+Omzum belki çıkmış olabilir.
sonra gülerek

+ Şaka şaka hiç rahatsız olmadım. Zaten sadece başını omzuma koydun ve öylece kaldın. Ee ben ve babam yemek yemeye gidiyoruz. Sen de bizimle gelsene.

Babam bana 70 Tl vermişti. Annemde ne kadar çok vermemesi için ısrar etsem de 40 TL vermişti. Yani 110 TL'm var.

+Şey ben pek aç değilim, yemek yemiycem. atıştırmalık falan alıp yiyeceğim.

+Tamam sen bilirsin. Ben gidiyorum görüşürüz.

Başımı salladıktan sonra gitti. Aslında çok acıkmıştım ama gidipte pahalı yemeklere para ödeyemezdim. Lazım olduğunda kullanmalıydım. Zaten para çarçur etmeyi sevmezdim.
Otobüsten indim ve karşıdaki simitçinin yanına gittim. Bir tane simit aldım ve yanındaki çaycıdanda çay istedim.

+Bir tane çay alabilir miyim.

+ Tamam kızım

dedi ve  bir tane bardağa çay doldurup bana verdi.

+ Kaç tane şeker vereyim kızım?

+Ben şeker kullanmıyorum abi. Bir sene önce bıraktım.

+Iyi yapmışsın kızım. En iyisi kullanmamak.

Evet ben Çayda şeker kullanmadım. Hem masraf oluyor diye, hem de abim bırakmamı söyledi diye, bir sene önce bırakmıştım.
Cem abim de iki sene once bırakmıştı. Normalde çok şeker kullanan birisiydi. Bir çay bardağına 4 büyük şeker atardı.
Abim bıraktı ve bende inat edip bıraktım. Hem çay şekersizde güzel.:-)

Berk
+ Cidden ben çayda şeker kullanmasam herhal de  komaya girerim.

Berk'te simit almıştı. Şimdi de çay alıyordu. Gerçekten sessizce geldiği için korumuştum, hem de çok şaşırmıştım. Yani yanıma gelmesini beklemiyordum.

+Sen yemek yemeye gitmeyecek  miydin? Niye geldin ki?

+ Baktım  sen simit alıyorsun ve yanlız olacaksın, dedim yanına geleyim.

hayatı yaşa ♥♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin