Mutluluk haberi

76 8 10
                                    

   adım ece. 13 yaşındayım, ailem bana bakamayacak durumdalar, yani bunu açmam gerekirse annemle babam ayrıldılar. velayetimi  benim zorlamamla anneme verdiler.annemin psikolojosi bozulmuştu.Boşandıktan  sonra daha kötü oldu.babam başkasıyla evlendi.  bizi hiç sahiplenmedi,yani bizi hic umursamadi sadece yapıp ortaya     saldı.  
                                                      

ailemin bana bakamayacaklarini bildiğim için evden kaçıp Tunceli ye gittim kimsesizler yurduna gidip ailevi sorunlarının hepsini anlattım iki gün sonra eve bakmaya geldiler. evi gezdikten sonra babamla birseyler konuştular benim duymamam için dışarı çıkmamı söyledi babam. konuşmaları bittiğinde çocuk hizmetleri müdürü annemi  nerede kaldığını sordu. annemin ilçede kaldığını söyledim.     
Üç dört gün sonra annemin evine gittiler tabi bende oraya gittim.annemin psikolojisi bozuk olduğundan bu durumu kaldiramadi.
ne soylediysek hepsini yalanladı. annem bu durumundan dolayı bize  hep baskı uyguluyordu. artık evden çıkamaz olmuştuk  çocuk hizmetleri  müdürü yine eve baktiktan sonra anneme soru sordular soruları bittikten sonra gittiler

2 gün sonra

sabah kapı sesiyle uyandım. annem gidip kapıyı açtı çocuk hizmetleri müdürü  ve yanında da   iki adam gelmişti. hemen yataktan kalktım ve yatağı topladım. ev küçük olduğu için annem onları mutfağa götürdü. hemen üstümü değiştirip mutfağa geçtim.

+ hoş geldiniz

kadının adını bilmediğimden saf saf suratına baktım

+ Benim adım Belgin Ece'cim. yani bana belgin abla diyebilirsin

+ isminiz çok güzelmiş Belgin abla.anlamını sorabilir miyim?

+"Yaprak gibi ince" anlamına geliyor

+ anlamı çok güzelmiş

Anneme baktığım da çok sinirli görünüyordu. Her an Belgin ablanın üstüne atlayacak gibiydi.

+Ece'cim beş kardeştiniz de mi?

+Evet

Belgin abla soruyu öyle bir sormuştu ki sanki dumanlı ve karanlık odadaymış gibiydi. Annemin o bakışları herhalde korkutmuştu. hemen olayı değiştirmek için söze girdim

+ daha öncede söylemiştim ama bir daha soyliyim. Evet, biz beş kardeşiz. En büyük ablam karşınızda duruyor, sinem ablam(annemin yaninda kalan)28 yaşında, çalışmıyor ve annemin yanında kalıyor.Sinem ablamdan küçüğü;Bade ablam, o da 26 yaşında ve rehabilitasyon da çalışıyor(engelliler öğretmeni) ve Mardin' de kalıyor.Can abim 25 yaşında hem üniversiteyi okuyor hem de çalışıyor, o da  Bursa'da kalıyor;Cem abim de, velayeti babamda olduğu için köyde babamın yanında kalıyor. Cem abim 15 yaşında ve 8'e gidiyor. Liseyi de bursa'da can abimin yanında okuyacak. Beni zaten biliyorsunuz 13 yaşındayım ve 6'ya gidiyorum.

+Bir sene geç başlamıştın okula değil mi?

+Ecet geç başladım çünkü çok ufaktım ve zayıftım, onun için beni okula almadılar.

Belgin abla anlamış gibi başını öne doğru salladı.

+ Belgin abla niye gelmiştiniz siz?

+Biz seninle yanlız konuşsak olur mu Ece'cim?

+Olur dışarı çıkabiliriz

+(annem) Hayır ben biliyorum götüreceksiniz kızımı.Hayır Ece gel buraya gitme bir yere

+Anne saçmalama ya konuşacağız işte.Belgin ablayı duymadın mı sadece konuşacağız işte.

Mutfaktan çıkıp dış kapıyı açtım. Belgin abla çıktıktan sonra ben de çıktım ve  kapıyı kapattım. Evden biraz uzaklaştıktan sonra olduğum yerde durup Belgin ablanın konuşmasını bekledim.

herkese merhaba. bu bölümü yazmıştım zaten ama kısaydı ve tam değildi biraz uzattım umarım beyenirsiniz yorumlarınızı eksik etmeyin canlar 

Bu benim yazdığım ilk kitap olacak  inşallah beyenerek okursunuz. sizi bıktırmak istemem ve bu yüzden kısa ve heyecanlı bölümler gelecek

hayatı yaşa ♥♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin