Arkadaşlar yeni bölüm geldi, karşınızda duruyor zaten. lütfen yukarıdaki şarkıyla dinleyin iyi okumalar
+Ece'cim biz bir karar aldık,seni Istanbul'da bulunan çocuk yuvasına götüreceğiz.
Şuan o kadar heyecanlandım ki ne diyeceğimi bilmez bir şekilde gülümsüyordum. Üzülsem mi? sevinsem mi? demeyeceğim çünkü bunu ben istemiştim. Ailemden ayrılmayı ben istemiştim.
Belgin abla merakla benim birşey söyleme mi bekliyordu
+Buna gerçekten çok sevindim ama bir sorun var. Annemin tepkisi tahmin edemeyeceğiniz kadar kötü olacak.
+Valla orası doğru Ece'cim. Hadi bunu annene açıklamaya çalışalım.
Korkarak içeri girdik. Annemle,ablam Belgin ablayla gelen adamlarla konuşuyordu. bizim geldiğimizi gören annem,merakla ve soru soran bir suratla bize bakıyordu.
+Aynur hanım bu ailevi sorunlarınızdan dolayı kızınızı alıp Istanbul çocuk yuvasına götürme kararı aldık.
(annem)
+ Hayır,izin vermiyorum. Hem Ece giderse biz nasıl geçimimizi sağlarız.Evet annem benim için sosyal dayanışmaya başvurmuştu ve her ay 550 TL alıyordu. Ve şuan ki tepkisi para için. Ben oraya gittiğimde annemden ayrılacağım için para kesilecekti. Daha önceden de başka bir yerden her ay para alıyordu. Bir zaman sonra orasıda üç ay da bir vermeye başladı. Annem çok sigara içtiğinden dolayı para yetmiyordu ve sosyal hizmetlere başvurdu. Uzun lafın kısası Istanbul'a gittiğim de para kesilecekti.
+Aynur hanım biliyorum. Ece gittiğin de para kesilecek ama biz size yardım edeceğiz. Ece'cim sen gidip hazırlan üç saat sonra otobüs kalkıyor. Acele etsek iyi olur çünkü geç kalabiliriz.
+Tamam eşyamı toplayıp geliyorum.
+sadece lazım olan eşyalarını yanına al, çok üst alma. Birkaç tane alsan yeterli. Orada sana alınacak zaten.Bütün ihtiyaçlarını orada karşılayacaklar.
Belgin ablaya kafa salladıktan sonra eşyalarımın olduğu yere gittim.Aslında çok bir eşyam yoktu yani kıyafetim.
küçük sırtçantamı alıp içine birkaç şey kattım. Çantamı hazırladıktan sonra tuvalete gidip saçımı taradım ve bağladım. Saçım çok uzun değildi, belimin ortalarına falan geliyordu. Benim herhalde en büyük hayalim saçlarımı çok uzatıp uçlarını maviye boyamak.
Inşallah bir gün o da olacak.+Hazırsan gidelim Ece'cim.
(annem)
+kızım biz nasıl haberleşeceğiz?+Anne benim tuşlu telefonum sizde kalsın, seninki bozuk olduğundan bu telefonla konuşuruz.
+tamam. Kızım bak kendine çok dikkat et.
Belgin ablaya dönüp;+Kızım size emanet.
Belgin abla olumlu bir şekilde başını salladı. Sırt çantamı aldıktan sonra elimede kol çantamı aldım;içinde ıvırdan,zıvırdan başka birşey yoktu ama yinede aldım.
Dışarı çıktık. Annemle ablama sarıldıktan sonra yola koyulduk. yürüyerek geldikleri için yürüyerek gidecektik. tam yola çıktığımızda babamla abimi gördüm.+Ece babanla abine ben haber verdim. seni görsünler diye.
+ Teşekkürler Belgin abla.
Babama sarılıktan sonra abime de sarıldım.
cem (küçük abim)
+Ece bak kendine dikkat et tamam mı? Aklım sende kalmasın.+ Tamam abi dikkat ederim kendime.
Tekrar sarıldık birbirimize, babam yanıma gelip 70 TL harçlık verdi. Aslında bu bile çok, çünkü babam çok cimridir. Para istediğimiz de 1,2 TL zor veriyordu. Eminim ki göz boyamak için verdi.
Babamada tekrar sarıldıktan sonra garaja doğru yürümeye başladık.Babam aşağı doğru gideceği için dönüş alıp gitti. Son kez el salladım ve yürümeye devam ettim. Biz belgin ablayla önde ilerliyorduk ve belgin ablayla gelen iki adamda arkadan geliyordu.+ Belgin abla arkadaki abiler niye geldi ki hiç konuşmadılar, soru sormadılar?
+Ece'cim onur bey (sağdaki) annen için geldi. Zorlukfalan çıkarır diye yani.mete bey ise (soldaki), birinin benimle gelmesi gerekiyordu. Onun için geldi.
Kafamı anlamış gibi salladım ve yürümeye devam ettik.
1:30 Saat sonraGaraja geleli iki saat olmuştu otobüs 13.00 da kalkacaktı daha vardı yani.Belgin abla beni uğurlamak için yanımda kalmıştı. Onur abiyle Mete abiynin işi olduğunu için gittiler. Çok acıkmıştım ama uyandığım için doylemiyordum. Belgin abla anlamış gibi hemen sordu.
+ Ece'cim açıktın mı?
+Şey Hayır acıkmadım.
+ çekinmene gerek yok. Zaten ben de acıktım, hadi gidip birşeyler yiyelim hem konuşuruz da.
30 dakika sonra
Ben yemek olarak vaz geçilmezim olan dürüm istedim. Hem ucuz hem de güzel. Belgin abla da lahmacun istedi. Geç kalmamak için dürümü hızlı yemeye başladım.
+Ece'cim ben biletini iki gün önce almıştım zaten. Seni otobüse kadar uğurlarım. Ayrıca seni, gideceğin çocuk yurdunun müdür yardımcısı alacak.
+Ben nasıl tanıyacağım ki onu?
+Ah!! unuttum ben ya iyiki hatırlattın.
Çantasından cüzdanını çıkardı ve içinden bir fotoğraf çıkarıp bana verdi.
+Bu seni alacak. adı Nilay, tanıyınca çok seveceksin. Bu arda Nilay ve ben çok yakın arkadaşız.
Belgin abla hesabı ödemeye gittiği için bende dikkatlice fotoğrafa bakıyordum. Belgin abla geldikten sonra tekrar garaja gittik. Istanbul otobüs7 gelmişti ve on dakika sonra kalkacaktı. Belgin ablayla sarıldıktan sonra bana, lazım olur diye numarasını verdi.Tekrar sarıldık ve otobüse bindim.Otobüs dolduğunda şoför otobüsü çalıştırdı.
ve sıkıcı bir yolculuk başlasın
Umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı eksik etmeyin ve yeni bölüm en geç üç güne yazıcam... hikaye hakkında bir dileğiniz varsa ne olur yazın her bölüme şarkı kalmayı düşünüyorum lütfen hepsini bu atacağım şarkılarla dinleyin ...kalın sağlıcakla...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hayatı yaşa ♥♡
Ficção AdolescenteKüçük bir kızın isteyerek yetimaneye düşmesi üzerine hayatının değişmesi ece 13 yaşında, istanbulda ki yetimaneye gönderildi. orada arkadaş edinerek ve aktivitelere katılarak hayatını tamamen değiştirdi KİMSE YAŞADIĞINI YAŞATMADAN ÖLMEZ!!! UNUTMA...