A nevem Maya Black. Szőke hajam és kék szemem van. Inkább vékonynak számitok. Kék szemem van. Anyámmal élek Los Angelesbe. Anyám Rosa Hart aki egy profi divattervező.
Reggel az ébresztőm csörgésére keltem. Azaz 6:30-kor. Felvettem egy világoskék rövidnadrágot és egy fekete haspólót. Miután megfésülködtem lementem a konyhába.
-Szia anya-kezdtem volna de miután körbenéztem láttam hogy anya sehol sincs. A hűtőhöz léptem ahol egy cetli várt:
Jó reggelt Maya! Ma korábban kellet mennem dolgozni. Kaja a hűtőben. Ma délután jön a munkatársam fia. Itthon legyél!! Ja és majd rendelj valami kaját ! Pénz a fiókban.
Puszi: Anya♡♥
Óóó tényleg el is felejtettem ma fog hozzánk költözni anya munkatársának a fia mert valami 5 éves tárgyalára kellet menni addig pedig nálunk lesz. Még soha nem hallottam ilyenről. Na mindegy. Megreggeliztem majd vossza mentem a szobámba,bepakoltam a cuccomat és gyorsan fogat mostam. Már 7:30 volt szóval sietnem kellet. A suliba beérve a titkos helyre mentem. Hogy mi is az a titkos hely?? Ezt a helyet még 9.-ben találtuk. A takarító szertárból nyiló titkos hely. Alig lehet észre venni. Nehogy azt higgyétek hogy valami piszkos , dohos szoba! Szépen rendbe tettük. Itt én és a barátaim szoktunk lenni. Emily , Amy , Scott , Chris , Jessy , Thomas , Aiden. Ahogy beértem a titkos helyre kérdésekkel bombáztak
-Mizu csajszi?-mondta Thomas
-Hé Maya ideadnád a fizika házit?-kérdezte Amy
-Ideadnád anyud telószámát? Anyám kérte-mondta Chris. A fiúknak olyan vagyok mintha a húguk lennék. Ők pedig nekem olyanok mintha a bátyáim lennének. Amyék szerint Chris többet érez irántam. Sztem nem igaz de akárhogy is van én csak barátként tekintek rá. Miután válaszoltam a kérdéseikre azután mentünk az első órára ami ofő volt. Komolyan melyik hülye iskola az amelyik egy gimnazista osztálynak ofőt tesz 1.órának?? Na mindegy.
A terembe elfoglaltuk a helyünket és becsengőig beszélgettünk , hülyültünk. Aztán jött az ofő Mrs.Gott.
-Maya lemennél az igazgatóhoz és felhoznád a papirt. Ne aggódj tudni fogja milyen papír.-mondta mire felálltam és elindultam. Már mentem vissza fele amikor kikötődött a cipőm. Miután bekötöttem tovább sétáltam felfelé amikor valaki nekem jött így a földön landoltam.
-Mit hiszel te?-kérdeztem flegmán mikor a kezét nyújtotta hogy felsegítsen de inkább a korlátba kapaszkodtam.
-Már miért? Hisz te jöttél nekem-mondta kissé felháborodva
-Ja bocsi. Te bizonyára tökéletes vagy-mondtam majd megfordultam és ott hagytam. Nagyon felhúzott ez a srác. Miután vissza mentem a terembe minden normális volt. Igen azt hittem de kb. az óra felénél kopogtak.
-Jó napot!! Én vagyok az új diák-mondta egy rekedtes hang. Odanéztem és megláttam a srácot aki nekem jött.
-Ááá igen. Mutatkozz be kérlek-mondta az ofő.
-A nevem Adam White. Most költöztünk ide Londonból.-mondta szűkszavúan ezek szerint Adam.
-Rendben foglalj helyet egyenlőre mondjuk...Maya mellett-mikor kimondta a nevem akkor totál kiakadtam. Adam elindult felém és egy óvatos mosolyra húzta száját. Amint leült mellém nem birtam tovább csendbe maradni.
-Te meg mit keresel itt?-kérdeztem suttogva de a hangomból tisztán lehetett hallani hogy milyen dühös vagyok.
-Éreztem az előbb hogy még fogunk találkozni-mondta. Na jó itt nem birtam tovább, az asztalra csaptam de véletlenül hangosra sikerült igy mindenki hátrafordult. Csak intettem egyet, ezzel jelezve hogy minden okéOfő után fizika , töri , matek.
Most pedig tesi jön. Az öltözőbe besétálva Jess , Amy és Emily elkezdtek sürgetni hogy öltözzek már. Nem értettem mi bajuk lehet de amint bekötöttem a cipőm , karon ragadtak majd kirángattak a mosdóba.
-Mi van Adammel?-kérdezték egyszerre.
-Mi van? Mi lenne?-kérdeztem mivel nem értettem őket
-Honnan ismered őt?-kérdezte Emily.
-Amikor az ofő leküldött a papírokért ez a tuskó nekem jött-mondtam idegesen
-Láttátok h milyen jól néz ki. Tökéletes barna haj , zöld szemek, magas. Szval illene hozzád-kezdett bele Jess de közbevágtam.
-Ne játszd a kerítőnőt!! És amúgy is attól hogy jól néz ki még egy tuskó. Azért mert az ideálom ez semmit sem jelent.-mondtam és ezzel lezártam a témát. Ma kosaraztunk de Adam nem hagyta hogy megszerezzem a labdát ezért a szünet előtt odamentem hozzá és kérdőre vontam
-Figyi hagyhatnád hogy más is dobjon. Elhiszem hogy jó vagy de azért el ne szálljál-mondtam majd fordultam volna vissza mikor megragadta a karom. Furcsa , bizsergető érzés járta át a testemet. Nem is értem hogy miért.
-Kislány mi bajod van? Reggel is és most is ilyen morcos vagy-mondta miközben még mindig a karomat fogtam
-1 az hogy nem értelek hisz a seggfejekkel mindig igy viselkedek-itt egy ilyen "hihetetlenvagy"mosolyt varázsolt az arcára- 2 ne merj mégegyszer kislánynak hívni. 3 engedd el a karom-azzal lehúztam ujjait a karomról.
-Hali Maya mizu?-jött oda Thomas miközben átölelte a derekamat.
-Cső Thomas-mondtam majd rámosolyogtam
-Áááá ezek szerint már ismered Adamet-mondta mire furán néztem rá
-Már mi is találkoztunk és jó arc. A srácokkal már meghívtuk a titkos helyre-mikor ezt kimondta erősen oldalba vágtam a könyökömmel.
-Ááúú-nyavajgott
-Engem megkérdezni luxus?? Á hagyjuk is. Na sziasztok-ezzel elmentem.
A suliba màr semmi érdekes nem történt de amikor anya is hazaért akkor minden más lett....Ez volt az 1.rész. Remélem tetszett!!
Hamarosan lesz következő. Inspiráltak:Kitti és Jázmin
Köszi nektek!!By: Panna♥
KAMU SEDANG MEMBACA
Szeretném ha szeretnél
Fiksi RemajaMaya anyja bejelenti hogy a munkatársa fia hozzájuk költözik. Anyja minden feladatot Mayára hárít. Valyon mi lesz Maya és a fiú között?? Ha tudni akarod mi lesz velünk akkor olvasd el!!!