Bu bölüm biricik CarpeDiemHS için yazıldı ona ithaf ediyorum BÖLÜMÜ BEĞENMENE SEVİNDİM BEBEĞİM 💕
"Sence Liam'ı takip etmemiz doğru bir şey mi ?"
"Sessiz ol Jus , bizi duyabilir" dedi Liam'ı kaybetmemek için gözlerini ondan ayırmayan Lou
Justin göz devirip telefonda onu bekleyen Harry ile konuşmaya döndü.
"Hala varmadı mı ?"
"Hayır varmadı ve merak etmeyin naklen yayın yapacağım size kızlar"
Kıkırdaşıp Liam ve Zayn hakkında teoriler konu başlıklı bir sohbete giriştiler.
O sırada Liam Zayn'in evini bulmuş çoktan Zile basmıştı.
Lou heyecanla saklandıkları yerden belli olmamaya özen göstererek yanındaki Justin'i dürttü.
"Tanrım, zile bastı"
Telefonda ki Harry'nin sesi duyuldu
"BENİ HEMEN GÖRÜNTÜLÜ ARAYIN BU ANLARI GÖRMEM GEREK! "
Daha kapı açılmadan görüntülü arama yapılmış şeker dükkanında kalmak zorunda olan Niall ve Harry -evet onları bilerek beraber bırakmışlardı- yanyana telefon başında olan biteni izlemeye başlamıştı.
Niall , Harry'e biraz daha sokularak heyecanla telefondan evin kapısını gösterdi "Bakın bakın , kapı açılıyor!"
Harry onun bu heyecanına gülümsemekle yetindi zira ses çıkartırsa Harry, Niall yine untanıp kaçar diye korkuyordu.Zayn yavaşça kapıyı açtı, karşısında elinde tuttuğu şeker poşetiyle tatlı tatlı gülümseyen Liam'ı buldu gözleri.
"Hey bakın burada kim var ?" Liam tatlı tatlı gülümseyip konuşmasına devam etti "hasta ve Lolipop azgını bir Zayn"
Zaynden gelen karşılık ise sulu bir hapşırık oldu
"Galiba hasta kısmı daha ağır basıyor şuan" Liam kıkırdayıp elindeki poşetleri gösterdi "Sana tatlı bir şeyler getirdim" diyerek kapı pervazına yaslandı.
Liam niye bu kadar rahat davranıyordu ve Zayn neden bu kadar gerilmişti. Bunun tam tersi olması beklenmiyor muydu ?
O sırada onları gözetleyen 4 çift gözden yeşil olanı konuştu.
"Neden hala öpüşmediler ?"
Niall yanındakine kınayan gözlerle bakıp telefon ekranına geri döndü"Öpüşmelerine gerek var mı ?" diyen Justin'in sesi duyuldu " Birbirlerine bakışlarını görmediniz mi ?" iç çekip farkında olmadan Louis'e yaslandı.
Louis, Justin'i kendinden uzaklaştırıp "Pekala küçük Jus , kaçık bir fangirl gibi konuşmaya başladın" dedi 'pekala' kısmını uzatarak çünkü burda Fangirllük yapacak tek bir oğlan varsa o da Sarışın Nialldır. Bunu herkes bilir.
Justin göz devirip karşısında duran ona göre 'Büyüleyici' çifte odaklandı.Zayn ellerini ovuşturup hala içeri almadığı Liam'a baktı , tatlı bir şeyler derken neyi kastediyordu ?
"Ne ?" Zayn alık alık Liam'a baktı.
"Lolipoplar Zayn ! Yoksa unuttun mu ?" Yoksa Zayn... "Aw Zayn , tabiki 'şeker' olan lolipoplardan bahsediyordum,tanrım" gülmeye başlayan Liam tüm takımın ona garip garip bakmasına neden olmuştu.
Liam bi an gülmeyi kesik "Diğer türlüsü olmayacak Zaynie aklından çıkar" demiş ve yanakları hasta olduğundan mı yoksa Liam'ın söylediği şeylerden mi kırmızı olduğunu bilmediği Zayn'i kapıda bırakıp içeri girmişti.
Zayn tam kapıyı kapatıp içeri adımlayacakken Liam tekrar kapıda göründü. Yapmayı unuttuğu şeyler vardı.Önce,başından beri onları izlediklerini bildiği Louis ve diğerlerinin saklandıkları yere döndü ve konuşmaya başladı "Lou ve diğer asalaklar orda olduğunuz biliyorum" Kaşları çatık ikisi burda ikisi telefonda olan 'asalakların' kendini göstermesini izledi
"Louise bir dahaki sefere daha sessiz bir partner seç"Louis kötü kötü Justin'e baktı ve "Jus , gazabımı tatmaya hazırlan ufaklık" dedi tabi Justin'in yutkunmaları eşliğinde ondan ölümüne korkuyordu.
Liam sözlerine devam etti "Ve bunu yaparken burada olmanızı bilmeye ihtiyacım vardı"
Zayn , Liam'a dönüp 'neyi' diye sormaya hazırlanırken kulağında tezahürat sesleri yankılandı çünkü Liam Payne onu öpüyordu."Sen , beni neden öptün ?" Önce dudaklarına donundu ardından , dokunduğu parmaklarına baktı sanki ondan bir parça görebilecekmiş gibi
Liam , Zayn'in bu alık haline-tekrar-gülüp, hala bakmakta olduğu elini tuttu "Çünkü senden gerçekten hoşlanıyorum Zayn" gülümsedi ve Zayn'in kalbi durma noktasına geldi"Bunu yapmanın zamanı çoktan gelmişti" eğilip onu tekrar öptü bu sefer istediği karşılığı almıştı ve Zayn'in güzel kalbi patlayarak etrafa mis kokulu çiçekler saçtı.
Ah tabi bir de Niall ve Justin'in küçük Ziam kalpleri sevgiden patlamak üzereydi.
Ne gün ama !
Hikayenin yorumlarında 73772727272 tane larry kelimesi gördüm ey dostlar smkdkdksksk
Hikayenin Larry versiyonunu ister misiniz ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Candy Shop Boys. Ziam"
Fanfiction"İyi günler, Mauro's şeker dükkanı. Ne arzu etmiştiniz ? " "Benim arzuladığım tek şey; sensin Payne "