"Babanın bizi kovduğuna inanamıyorum Harold üstelik bana baş belası demiş hah şişman adam" Louis yakınıp , Harry'e döndüğünde onun üzgün bir halde olduğunu gördü.
Çocuklar ertesi gün Şeker dükkanına gittilerinde kapıda gördükleri yazı onları şaşırtmıştı -aslında hayır şaşırmamışlardı yani bu beklenilen bir şeydi değil mi- yazıyı kapıdan söküp, evin de üzgün bir hal de oturan Bay Mauro'yu görmeye gitmişlerdi ve bay Mauro onları çokça azarlamış işini kaybetmesinden yakınmıştı ve çokça borca girdiğinden, bu 6 çocuğu da çok üzmüştü onlar sadece eğlenmek istemişti.
Çocuklar bay Mauro dan defalarca özür dileyip evden ayrılacakken Bay Mauro'nun aslında kapanma nedeninin sadece onlar olmadığını söylemesiyle durmak zorunda kalmışlardı.
Bay Mauro zaten işlerin kötüye gittiğini er ya da geç batacağını zaten bildiğini çünkü çokça borcu olduğundan bahsetti onlara, bu durum Harry'nin daha çok üzülmesine neden oldu.
Nasıl olurda babası ona bundan bahsetmezdi ? Bay Mauro sadece Harry ve diğer çocukları üzmek istemediğini , şeker dükkanını çok sevdiklerini bildiğini söyledi.
Bir kaç dakikalık ağlama ve Bay Mauro'ya yapılan grup kuçaklaşmasından sonra çocuklar evden çıkmış yol üstünde ki kaldırıma yan yana dizilmiş oturuyorlardı.
Ve işte şimdi buradalar"Ne yapacağız şimdi ? Yaz bitmek üzere ve bizim çalışacak bir yerimiz yok " Liam hüzünle çenesini eline yasladı.
"Bilmiyorum Liam ama babama yardım etmek zorundayım" Hüzünlenme sırası Harrydeydi.
"Tanrım , Harry hepimiz yardım etmek zorundayız haftalardır babanın yanındaydık ve bize çok iyi davrandı" Zayn omzuyla Harry'i dürtüp ona gülümsedi.
"Zayn doğru söylüyor, sonradan aranıza katıldım biliyorum ama çocuklar bunu birlikte yapmalıyız ,sizi fazla benimsedim" Justin tatlı tatlı gülümserken Niall'ın kollarını belinde hissetti , tatlı sarışın ona sarılıyordu.
"Aww... Justin sen benim en sevdiğim ship arkadaşımsın ve bizim en yakın arkadaşımızsın biz de seni seviyoruz"
Justin kafasını , Niall'ın kafasına yasladı ve onlar şimdi çok tatlı görünüyorlardı.
Harry iç çekip konuşmaya başlayacağı sırada Zayn'in telefonu çalmaya başladı.
"Hey! Sally "
"..."
"Ben iyiyim sen nasılsın ?"
"..."
"İyi olamana sevindim"Herkes telefonla konuşan Zayn'e bakıyordu. Liam "Kuzeni" diye diğerlerini bilgilendirdi.
"Kaç kişi gerekiyor?"
"..."
"Şanslı günündesin Sally !"
"..."
"Oh , Candy Shop Boys seninle orda olacak !"
"..."
"Hoşçakal, ben de seni seviyorum "Zayn , bütün bu konuşmadan hiç bir şey anlamayan arkadaşlarına döndü
"Çocuklar, CANDY SHOP BOYS TEKRAR İŞ BAŞI YAPIYOR! "
Hep bir ağızdan sevinç nidaları duyuldu.
Onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine
Tamamen bitti devamı maalesef yok :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Candy Shop Boys. Ziam"
Fanfiction"İyi günler, Mauro's şeker dükkanı. Ne arzu etmiştiniz ? " "Benim arzuladığım tek şey; sensin Payne "