23.12.17 salı 🍃
"Bi ayak sesi duymayayım kapıya koşuyorum,gelen sen misin diye. Bi siyah saç görmeyeyim yüreğim burkuluyor,ağlamaklı oluyorum. Her şey bana seni hatırlatıyor. Gök yüzüne baksam gözlerinin binlercesini görürüm. Bi rüzgar değse yüzüme,ellerini düşünmeden edemem. Yaktığım bütün sigaralar senin içindir. Tadı senden gelir yediğim yemişlerin,içtiğim içkilerin. Ve bu içimdeki dayanılmaz sıkıntı,bu emsalsiz hüzün,seni beklediğim içindir.Resmine bakamaz oldum,uykulardan korkuyorum artık. Utanıyorum odamdaki bütün eşyalardan. Şu sedir hala gelip oturmanı bekliyor,şu ayna karşısında güzelliğini seyretmeni, şu kadeh dudaklarına değebilmek için duruyor masada. Ve şu saat geldiğin anda durabilir sevincinden,zaman çıldırabilir. Çünkü benim dünyam'da ölümsüzlük, seni sevmek demektir. Bi çocuk doğmayı bekler,bi ağır hasta ölmeyi. Bitkiler yağmur ve güneşi bekler,yalnız bi kadın sevilmeyi. Ve düşün ki bi adam içinde bütün bekleyenlerin korkusu ve ümidi seni bekler,asılmayı bekleyen bi idam mahkumu gibi. Sen gelinceye kadar pencerem kapalı duracak rüzgar girmesin diye,artık perdeleri açmayacağım gün ışığı girmesin diye...
Sonra kahrolacağım,bu karanlıkta, bu derin yalnızlıklıkta günlerce,gecelerce haykıracağım;
-Nerdesin?" Diye
Nerdesin? Bir gün sen bu kapıdan gireceksin biliyorum. Er yada geç bu bekleyişin sonu gelecek. Yıllar sonra öldüğün gün bile gelsen bütün bu bekleyişimi,öldüğünü unutup,çocuklar gibi sevineceğim. Kalkıp sarılacağım ellerine,uzun uzun ağlayacağım..."
23:43 🌹🥀