Ola-Conny skrek SSSSSSSSKKKKKKIIIIIIIIIITTTTTTTT!! Poliserna sa att dem skulle sätta sig i polis bilen. Dem satte på dem handklovar och dem satte sig i polis bilen. Nu är det slut tänkte Ola-Conny, han sa att han aldrig kommer hitta rullstolen. Men då sa Chow att han hade en plan. Han sa att han ska berätta om planen senare när vi är framme. Efter 8 timmar var dem framme. Poliserna tog ut dem ur bilen. Gunnel såg att dem var i New York, vid ett fängelse. Poliserna tog tag i deras ryggar och förde in dem i fängelset. Poliserna satte på deras orangea dräkter. Förde dem till deras sällar. Ola-Conny och Chow fick ett tillsammans, Gunnel och Maritta fick också ett tillsammans. Ola-Conny frågade vad har du för plan Chow? Han sa att när det är natt sover alla så jag kan gå ut genom stängslet och ta nycklarna från poliserna. Då sa Ola-Conny hur ska du komma i genom. Chow sa att han kunde bli jätte smal om han drog in magen. Dem väntade tills det var natt. Chow drog in magen och gick igenom. Han tog nycklarna och öppnade dörren till sällen. Sen gick dem till Gunnel och Marittas säll och öppnade dörren dem gick ut och sa nu sticker vi. Men då sa Maritta var ska vi gå ut någon stans. Chow sa att vi skulle ta avloppet. Dem gick till toaletterna och hittade en brun dem kunde krypa ner i. Dem tog bort locket. Kröp ner i avloppet. Chow sa att dem skulle följa efter honom. Dem sprang efter Chow tills dem kom ut i havet. Chow sa att han såg en strand ganska nära dem gick upp på stranden och andades ut.
DU LIEST GERADE
MIN RULLSTOL!!
HumorDet var en kille som hette Ola-Conny som har blivit av med sin rullstol men han och hans kompis Åke kommer försöka hitta den.