Brasilien kapitel 10

36 4 1
                                    

Dem satte sig på flygplanet och så åkte planet iväg, de tog 11 timmar att åka ditt. Nu var de framme dem gick av planet och ut ur flygplatsen. Ola-Conny frågade Chow om han visste var dem var. Chow sa att han hörde att dem bodde ganska nära en fotbolls plan som låg mitt i staden. Dem gick ditt och frågade lite folk. Men ingen visste vilka Solbritt och Kevin var. Men sen kom Chow på vilket hus det var. Han sa att det var ett skrutit hus. Dem letade efter huset. Sen såg Åke ett ganska skrutit. Dem sa att Chow måste knacka på för annars skulle Solbritt och Kevin springa. Chow knackade på. Efter ett tag öppnade någon dörren och det var Solbritt. Men sen tog hon upp en pistol och siktade mot Chow , sen skrek hon förädrare!!! Sen sköt hon men Chow hoppade undan. Ola-Conny och Åke sprang fram till Chow och sa om han var okej, han mode bra. Men då kom Solbritt och siktade på dem. Också sa hon hål händerna på huvudet. Hon sa att dem skulle gå in i huset så inga såg dem. Solbritt ban fast dem. Sen kom Kevin fram med rullstolen. Kevin sa varför vill ni ha rullstolen. Ola-Conny sa Att han inte orkade gå med kryckor. Sen sa Ola-Conny varför vill ni ha den. Kevin sa att dem ville ha den och sälja för pengar i USA, för i USA är alla vill alla ha en rullstol. Sen frågade Solbritt om hon fick sätta eld på huset så dem inte kan följa efter. Kevin sa att det var en bra idé. Solbritt tog med sin pistol och Kevin tog med sin revolver. Dem lämnade en tänd sticka på golvet och så började det brinna. Ola-Conny skrek som en bebis VI KOMMER ATT DÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!! Sen sa Åke att dem inte kommer dö. Åke sa att han hade en plan. Åke sa om vi reser oss upp samtidigt kan vi gå ut. Åke sa att dem skulle resa sig på tre. 1, 2, 3. Sen sa Chow att vi fortfarande är bundna, Åke att dem skulle hitta något vasst, Åke hittade en kniv han tog upp kniven och hög sönder repet och sedan sprang dem iväg, sen när dem kom ut såg dem...

MIN RULLSTOL!!Where stories live. Discover now