Dem sprang mot baren och ser Kevin och Solbritt. Ola-Conny skrek upp med händerna. Kevin tappade ut sitt kaffe. Och han tog sin pistol, Solbritt också. Dem började skjuta Ola-Conny träffade Solbritt i benet. Han sa att Solbritt var skadad dem sprang fram men då sköt Kevin Åke i harmen. Åke la sig på marken dem springer fram till Solbritt och Kevin. Men Kevin sprang iväg, Chow sa till Ola-Conny att Ola-Conny skulle springa efter Kevin. Han sa okej, han sprang efter Kevin medans Chow band fast Solbritt. Chow gick fram till Åke och försökte hjälpa han. Medans Chow tog hand om Åke. Sprang Ola-Conny efter Kevin. Han såg att Kevin sprang upp till trapporna och Ola-Conny följ efter honom.
Han såg att Kevin var uppe på Ullareds tak. Ola-Conny sprang efter honom. Han såg att Kevin stod vid kanten och höll i rullstolen. Han sa till Ola-Conny, om du kommer närmre släpper jag rullstolen. Ola-Conny sa till Kevin att vi kan bli vänner. Men då sa Kevin att jag inte är någons vän. Ola-Conny släppte vapnet och sa att vi kan lösa detta fredligt utan vapen. Kevin släppte också vapnet. Men då tar han fram en till pistol jätte snabbt och sköt Ola-Conny i armen. Ola-Conny la sig på marken. Men bakom Ola-Conny kommer Chow, Gunnel, Maritta, Åke och Solbritt. Ola-Conny frågade hur dem fick Solbritt på deras sida. Chow sa att vi hörde Solbritt skrika på hjälp, och då sa jag till Åke att vi kan göra så hon blir på vår sida om vi hjäper henne, och det funka. Men då sa Solbritt jag hjälper dig upp Ola-Conny. Sen tog alla upp pistolerna och dem siktade mot Kevin. Men då släpper han vapnet och hoppar från kanten med rullstolen i handen och faller ned mot marken. Alla sprang ned till Kevin och då såg dem att rullstolen blev i små bitar och att Kevin var...
CZYTASZ
MIN RULLSTOL!!
HumorDet var en kille som hette Ola-Conny som har blivit av med sin rullstol men han och hans kompis Åke kommer försöka hitta den.