part3

24 4 1
                                    





"Mereka berjalan dengan berhati hati" hmm korang ni tempat apa. Banyak betul peti. "Soal qis" entah. Aku tak sempat nak tanya zombie tadi. Yelah mana tau kan diorang nak jadi pemandu pelancong. Nak bagitau semua nama tempat dalam hospital ni. "Jawab farrah yang membuatkan nya dijeling oleh enam orang rakannya". Ni bilik mayat. " kata sheera slumber dan membuat kan qis memandang tangan nya. "Kau.....biar betul?. "Soal qis dgn muka yang hampir menangis"




Tu... Baca lah. "Sheera menunding kearah pintu bilik tersebut". Jadi ram...rambut siapa yang aku pegang ni? " soal qis gelabah" Hmm? Qis cuba kau pandang belakang ka.. Kau..kau! "Kata syira gagap. Qis memandang kebelakang nya dan terkejut melihat sekujur tubuh manusia iaitu seorang perempuan dgn muka yang comot badan kurus." Mak!!! "Qis terus menolak kepala gadis tersebut dan berlari kearah yoong"


To...to....long.. Tolong sa.. Ya.. Tolong saya.. "Kata perempuan tersebut" kau ni siapa hah! Kau.. Kau ni keturunan zombie tu jugak ke? Baik kau ngaku sebelum aku tembak kau. "Tengking haiza" la....ri... Lari... Sek.. Sekarang..! "Kata perempuan itu lagi dan membuatkan gadis bertujuh itu bingung". Kenapa dia suruh kita lari? " soal aen. Dan belum sempat yang lain menjawab badan perempuan misteri itu bergegar dan terbaring diatas lantai bilik itu. Mereka semua tergamam" what is this?! "Kata yoong"




"Gadis itu bangun dan muka nya berubah seperti...." Zombie?!!! "Teriak mereka semua" huargh!!!! "Mereka lari bertempiaran". Huargh!! Kenapa dgn pompuan tu! Tadi okay jer. Tetiba jadi hodoh. Muka mmg hodoh kurus kering makin bertambah hodoh siot! "kata aen sempat lagi mengkritik perempuan tadi" kau diam arr! Lari cepat woi! "Arah yoong.. Sampai lah ada seorang perempuan menarik tangan nya" yah! "Tempik yoong"




Ikut saya! Kalau kamu semua nak selamat.! "Kata perempuan yang entah dari mana datang nya menyampuk tadi lalu melepaskan pegangan tangan nya yang memegang tangan yoong" nak ekot ke tak ni?! "Soal sheera bingung" hmm ikut jelah! Jom "haiza". Sini. Naik tangga ni. Kita ke tingkat 2! " arah gadis itu. Mereka semua tdak membantah dan hanya mengikut gadis itu"


Sini! Masuk dalam bilik ni! "Arah gadis itu setelah semua selamat masuk dia terus menutup pintu itu" hmmm hah hah. Selamat! "Kata farrah" kamu semua takkan selamat selama lama nya dalam ni. "Kata gadis itu lalu memandang setiap seorang dari mereka semua". Hodoh siot! " kata aen dan terus mulut nya ditekup oleh syira" hahaha. Maafkan diani. Dia ni mmg macam ni mulut longkang. "Kata sheera lalu menjeling aen"


Hmm.. Kau ni siapa? "Soal yoong". Nama aku.. Mina. Dan aku bukan zombie. "Mina mengenalkan diri nya dan segera menafikan bahawa dirinya bukan zombie setelah melihat qis yang dah mengacukan pistol kearahnya" Oh.. "Segera qis mengalihkan pistol nya"

Kalau kau bukan zombie kau manusia macam kitorang? Tapi macam mana kau survive? Sebb kau sorang je. Sedangkan kitorang ni pun yg bertujuh pun tak mampu lawan zombie tu. "Kata sheera haira". Sebenarnya aku tak sorang diri..... " kata gadis itu"



Maksud kau ada orang lain? "Soal syira. Mina mengangguk lemah" sebenarnya semua nya jadi masa....................................................




Next part💕
Swag...
Mian boring.. ~T_T~

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 13, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

"Zombie Fighter"Where stories live. Discover now