Jupí!Kája už se naučil říkat r. Mám z něj hroznou radost. Já už nastoupil do první třídy. Moc se mi tam nelíbí. Je to tam hnusný. Přesně jak Kája říkal. Právě jdu k němu domů si s ním hrát. Už mi je konečně šest. Konečně je kája starší jen o rok. Nechápu jak ve škole může vydržet, je už ve druhé třídě. Přiběhl jsem před jejich dům a zaklepal jsem. Otevřela mi maminka Káji a milé se usmívala.
"Můžu si jít hrát s Jájou?"
-" jistě, je nahoře "
Vběhl jsem do jejich domu a hned jsem vběhl do schodů. Běžel jsem ke Kájově pokoji. Hned jsem vtrhl do jeho pokoje. Chtěl jsem na něj skočit na pozdrav ale jakmile jsem otevřel dveře zarazil jsem se. Kája seděl na židli u stolu , ruce měl opřené na stole a plakal. Moc plakal. Zavřel jsem za sebou dveře a nejistě jsem šel ke Kájovi. Nevěděl jsem co dělat nebo říkat. Objal jsem ho , to má vždycky rád.
"Jájiku proč brečíš?"
-" to je jedno ! Neřeš to "
"Moc bych ti chtěl pomoct"
Řekl jsem posmutněle a znovu jsem Jáju obejmul. Nechci aby byl smutný. Je můj nejlepčejší kamarád a já ho nechci vidět v takovém stavu.
-" můžu tě i něco poprosit " řekl sedmiletý Jája plačnivě.
"Samozřejmě !"
-" na moje minulé narozky jsi mi dal... pusinku , udělej to znova "
Nechápal jsem proč. Ale chtěl jsem mu udělat radost. Jeho tvář jsem chytl do svých dlaní a mlaskavě jsem ho políbil na tvář. Nechápal jsem proč. Jsme přece kluci a tyhle nechuťárny dělají jenom dospělí. Ale nijak mi to nevadilo. Hlavně chci aby byl Kája šťastný.
"Proč?"
-" Je mi při tom hezky..."
"Půjdem si hrát???mám tu toho méďu , dal jsem mu jméno Jája aby mi navždy připomínal tebe,mého nej kámoše"
-"Dobře "
"Monopoly !!!!"
Hned jsem vzal do ruky tu deskovku. S kájou jsme hráli dvě hodiny, ale Jáju to nebavilo. Pomohl jsem mu to zklidit a rozhodl jsem se jít domů protože byl Kája takovej nerudnej.
-
"Tak čau Jájo, zítra se uvidíme ve škole"Kája najednou zbystřil ,vstal ze země a přiběhl ke mě. Objal mě což jsem naprosto nečekal.
-" tak ahoj Martíííííínku"
Řekl a dal mi malinkou pusinku na tvář. Fuj proč mě tak oblemcává.
Jak se vám líbila část???? 😊😊😊
ČTEŠ
Už od mala MAVY
FanfictionTento pár tvoří Martin a Kája. Jak jinak. Jiskřička lásky mezi nimi přeskočila už v předškolním věku. Už v rannem dětství si slíbily, že budou navždy spolu. Nebyl to jen slib. V tomto příběhu se dozvíte vrcholky a pády jejich vztahu ale také ztra...