Pohled Káji 15 let, Martin 13 let
Martin leží v mem pokoji , možná už i spí, ale já jsem hrozně nadržený hovado takže mám ještě pár věcí v plánu. Z mého pokoje jsem skulinkou mezi dveřmi proklouzl na chodbu. Po špičkách jsem docupital do koupelny a zamknul jsem se tam. Otevřel jsem skříňku a vyndal jsem starý obal od pasty, kde schovávám svůj vibrátor. Doprdele! V tom obalu není. Rychle jsem vběhl zpět do pokoje a Martin byl vzhůru.
Klepal se a plakal. Zavřel jsem dveře a pomalu jsem k němu přišel. Věděl jsem co udělal. Sedl jsem si mezi jeho nohy a pohladil jsem ho po stehně. Nejdříve jsem ten vibrátor vypl a poté jsem Martinovi pomalu roztáhl nohy. Hrozně ho to bolelo.
Chytl jsem ho za ruku a rychle jsem z něj vibrátor vyndal. Poté jsem se naštval a otočil stranou. Nezlobím se, protože si půjčil mou věc, ale proto že přišel o panictví. On věděl jak moc se těším až do něj jednou proniknu a celé mi to zkazil. Já se tak těšil. Martin se ke mně otočil a mazlil se ke mně, došlo mu že se zlobím."Můžu ti to vynahradit"
"Jak?"
" pořád mě bolí zadek, takže bychom spolu mohli-"
"Ne!Ještě ti není 15"
"Ale noták, udělej ze me tvou děvku"
Chvilku jsem Marťu masíroval na podbřišku. Přijal jsem jeho nabídku. Beze slova jsem si sundal kraťasy na spaní a klekl jsem si mezi Martinovi nohy. Zvedl jsem si ho a do jeho dírky jsem strčil dva prsty. Myslím, že ho ani nemusím připravovat. Martin se očividně předtím lubrikoval takže já teď nemusím. Chytl jsem svůj penis a pomalu jsem ho vsouval do jeho zadečku. Nic necítil. Ale když jsem začal bezostyšně přirážet, podlehl vášni.
~ pokračování příště.Názory? Omlouvam se za mou pauzu.
ČTEŠ
Už od mala MAVY
FanfictionTento pár tvoří Martin a Kája. Jak jinak. Jiskřička lásky mezi nimi přeskočila už v předškolním věku. Už v rannem dětství si slíbily, že budou navždy spolu. Nebyl to jen slib. V tomto příběhu se dozvíte vrcholky a pády jejich vztahu ale také ztra...