11

362 34 3
                                    

Pohled Káji 11 let, Martin 10

Martin měl před pár dny narozky. Moc jsme si to spolu užili. Upekli jsme si dort , koukali na telku a v noci jsme se k sobě chvilku tulili. Bylo to skvělé.  Ta holka co miluje Marťu je na něj  naštvaná jelikož se s ní Martin přestal bavit.  Ale jemu to je jedno. Nic moc se nezměnilo. Dneska půjdu s Marťou a rodiči do kina na nějakou romantickou komedii. Moc se mi tam nechce ale Martin říkal, že má romantiku rád. Nějak to překousnu. Snad. Mamka se už obléká a povídá si Marťovou mamkou. Já s Marťou sedím na gauči a držíme se za ruce. Nijak si nepovidame nebo tak , jen se držíme. Marťa si na mé rameno položil hlavičku. Hlavu mírně zaklonil takže jsem se mu mohl podíval na tvář. Měl zavřená očka. Asi usnul.  Jemně jsem ho políbil do vlásků a pošeptal mu aby se vzbudil. Očima zamžoural po místnosti  a potom zývl a pohled odvrátil na mou tvář. Lehce jsem ho políbil na nos  a vstal jsem z gauče. Martinovi jsem lehce nabídl mou ruku a on jí s radostí přijal. Jakmile jsme si byly čely rovni,  vrhl se mi kolem krku. Po malé chvilce mě pustil, protože jsme slyšeli že už se vrací mámy.
-
Právě usedáme na sedadla v kině a já už teď vím, že mě to nebude bavit. Hlavně, že bude spokojený můj Šmudla. Mámy seděli v řadě před námi a já s Marťou seděl nad nimi. Když film začal Martina jsem nenápadně chytl kolem ramen a ruku jsem mu položil na stehno. Marťa na mě položil hlavu a dále vnímal film. V průběhu filmu jsme se párkrát políbili, jinak to byla hrozná nuda. Ještě,že už jdem domů. Dneska u mě spí zase Martin, těším se že se budem zase mazlit. Alespoň objímat a držet za ruku.

Názory na dnešní část?🙃😏🌼

Už od mala   MAVY Kde žijí příběhy. Začni objevovat