Hannah
Csomagokkal felpakolva elmentek egy palacsintázóba. Hannahnak nagyon fura volt, hogy a fiú ennyire közvetlen vele. Így random meghívja kajálni úgy, hogy nem is ismerik egymást.
Hannah rendelt magának egy nutellás-kókuszos palacsintát, Jason pedig egy túrós-málnásat.
-Te is olyan nutellás lány vagy? - kérdezte a fiú.
- Melyik lány nem nutellás? Ez mindenre megoldás.
- Most például mire?
- Arra, hogy Szenteste előtt 5 órával egy reptéren ragadok egy teljesen idegen jó pasival.
- Szóval jó pasinak tartasz?
- Ja hogy te vagy az, bocsi. Nem rád gondoltam. Igazából amúgy nem is nagyon szerettem volna menni.
- Akkor miért vagy itt? Egy reptéren.- Nagyjából mikor indítanak újra gépeket? - ez a kérdés meglepte Jasont, de válaszolt.
- Nem tudni, talán, ha eláll a havazás és el tudják takarítani a havat a kifutókról, de ahogy látom egy darabig nem fog elállni a havazás.
- Akkor elég időnk van ahhoz, hogy megfejtsük, hogy miért éppen most megyek haza, két és fél év után.
- Miért jöttél el?
Ezen Hannah is gondolkodott már. A baleset váratlanul érte az egész családot és mindenkit megrázott. Hannah viszont egész életében anyás volt, sokkal jobb volt a kettejük kapcsolata, mint az apjával. Talán, mert ketten voltak lányok a kiscsaládban. Nem voltak egymás előtt titkaik, mindent meg tudtak beszélni a másikkal. Viszont az anyja elvesztése nagyon lesújtotta Hannaht. Nem csak az édesanyját veszítette el, hanem a lelki támaszát és a legjobb barátját is. Ekkor volt 21 éves. Egyetemre járt, imádta amit csinált. Hosszú idő után először érezte magát boldognak. Majd ez a váratlan esemény bezavart. Bezárkózott, nem nagyon beszélt senkivel. Az édesapját okolta mindenért, de így visszagondolva rájött, hogy semmiről nem tehetett. Nem ő vezette részegen AZT a kamiont.
Így, mivel megromlott a családjával a viszony, elindult. Csak úgy, a semmibe. Elbuszozott Sacramentoig, ahonnan két hét után elrepült Denverbe. Az volt a legolcsóbb repjegy, amit megengedhetett magának. Denverben egy piacon összefutott egy régi osztálytársával, aki befogadta és fél évig együtt laktak. Hannah talált munkát és úgy érezte, hogy megint kezd egyenesbe jönni. Ezután megint fordított A Sors egyet az életén. Egy reggel, a postát átnézve megakadt a szeme egy szórólapon, amely egy elég jól fizető állást hirdetett. Elment az interjúra és meg is kapta az állást. Ott volt diploma nélkül és megkapta az állást. Hát igen, nem kell sokat várni. A csavar annyi volt az egészben, hogy Atlantába kellett költöznie.
- Családi okok - mondta egyenesen a fiú szemébe. - De az én történetem nem olyan érdekes. Mi a helyzet veled?
KAMU SEDANG MEMBACA
Mi történhet egy nap alatt?
RomansaHannah éppen haza igyekszik karácsonykor, mikor a reptéren látja, hogy a járatát törölték a hóvihar miatt. A végtelennek tűnő várakozás nem is lesz sokáig unalmas, hiszen hamar feltűnik Jason, egy jóképű fiatalember, akivel Hannah gyorsan megtalálja...